Salı, Aralık 6, 2016

Modern Bebek kundakları..

8

Bu kundaklardan kuzenim bana Amerikadan göndermişti. Miniş bebekleri sıcacık tutmak için. İç tarafında cırtcırtlar var.İçine bebeği koyup sıcacık tutuyorsun. Fakat benim annesi gibi sıkılcan kızım sadece 1 saat falan dayanabildiğinden bir daha kullanamamıştım. :(Hatta sıkı sıkı bağladığım halde bir kolunu bile çıkarmıştı nasıl başardıysa…Bunlar 48 dolarmış.. Bizim marifetli hanımlar evdeki artık kumaşlardan yapıverir bence bedavaya…Burada..

8 YORUMLAR

  1. Kundak olayına karşı bir insanım.Bebeğin herzaman rahat kıyafetler giyip rahat rahat elini kolunu hareket ettirmesi gerekir.Hareketsiz bırakılan bir bebek sağlıklı da olamaz kanaatindeyim.Bu kundak da ancak moonles’in dediği gibi bebecikleri sıcak tutmak maksatlı bir uyku tulumu olarak kullanılabilir.

  3. Ben de karşıydım bir süre kundak olayına ama yeni doğan bebeklerin kundağa ihtiyaçları var. Anne karnında gibi hisstemesini sağlıyor ve dış dünyaya adaptasyona yardımcı oluyormuş. Çok sıkı olmadığı sürece bebekler sarıp sarmalanmalı, mümkünse çingene salıncağı gibi salıncaklarda top gibi uyumalı. Bilimin yıllar sonra keşfettiği bu bulguları ninelerimiz nerden biliyor ki, hep bu tarz şeylere şaşarım.

  4. sevgili hanımlar, ben yeni bebek sahibi oldum ve araştırmalarımın sonucunda modern kundakların bir çok faydaları olduğunu gördüm. bu kundaklar minikiddy markası ile Türkiye’de üretiliyor ve ben minikiddy.com sitesinden temin ettim. ve size de tavsiye ediyorum. ben çok faydasını gördüm.