Modern Bebek kundakları..

-

Bu kundaklardan kuzenim bana Amerikadan göndermişti. Miniş bebekleri sıcacık tutmak için. İç tarafında cırtcırtlar var.İçine bebeği koyup sıcacık tutuyorsun. Fakat benim annesi gibi sıkılcan kızım sadece 1 saat falan dayanabildiğinden bir daha kullanamamıştım. :(Hatta sıkı sıkı bağladığım halde bir kolunu bile çıkarmıştı nasıl başardıysa…Bunlar 48 dolarmış.. Bizim marifetli hanımlar evdeki artık kumaşlardan yapıverir bence bedavaya…Burada..

8 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    Kundak olayına karşı bir insanım.Bebeğin herzaman rahat kıyafetler giyip rahat rahat elini kolunu hareket ettirmesi gerekir.Hareketsiz bırakılan bir bebek sağlıklı da olamaz kanaatindeyim.Bu kundak da ancak moonles’in dediği gibi bebecikleri sıcak tutmak maksatlı bir uyku tulumu olarak kullanılabilir.

  2. boncuk hanim

  3. 1gece

    Ben de karşıydım bir süre kundak olayına ama yeni doğan bebeklerin kundağa ihtiyaçları var. Anne karnında gibi hisstemesini sağlıyor ve dış dünyaya adaptasyona yardımcı oluyormuş. Çok sıkı olmadığı sürece bebekler sarıp sarmalanmalı, mümkünse çingene salıncağı gibi salıncaklarda top gibi uyumalı. Bilimin yıllar sonra keşfettiği bu bulguları ninelerimiz nerden biliyor ki, hep bu tarz şeylere şaşarım.

  4. sevgili hanımlar, ben yeni bebek sahibi oldum ve araştırmalarımın sonucunda modern kundakların bir çok faydaları olduğunu gördüm. bu kundaklar minikiddy markası ile Türkiye’de üretiliyor ve ben minikiddy.com sitesinden temin ettim. ve size de tavsiye ediyorum. ben çok faydasını gördüm.

  5. Asmunikal

Bir Cevap Yazın

Çocuk gelişimi – sayıları öğreniyorum

| | 0 Yorum

Tahta çubuklardan renkli kitap ayraçları

| | 0 Yorum

Tahta çubuklardan kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Çocuklar için sürprizli Ramazan takvimi

| | 0 Yorum

Parmak izi panosu nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kartondan bebek evi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Geyikli süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Karton kutudan çocuklara mutfak

| | 3 Yorum

Karton kutunun arabaya dönüşümü

| | 0 Yorum

Çocuk faaliyetleri: renkli yapraklar

| | 0 Yorum

Kartondan minik yeni yıl ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan rüzgar gülü yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan çam ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Anasınıfları için elma duvar panosu

| | 0 Yorum