monoton klozetlere hayır kampanyası başladı

-

Klozetinizin görüntüsünden bıktınız mı?öyleyse süsleyelimişte seçenekler ,biri buradaikisi içerde

link

46 yorum gelmiş

  1. waterlilys

    ellerinize sağlık ben cadılar bayramı olanların benzerini turuncu sakallı iple yapmıştım,sifon çekeçeğine kadar kışa girerken değiştirmeyi düşünüyorum ilk fotoyu beğendim:)

  2. ayme

    ben de banyo takımı yapmayı planlıyorum .. ii fikir oldu .teşekkürler nalan abllacım..alyaa beraber kutlayalım kız cadılar bayramını:D bu yıl ben de kutlucam.. çok zorlanmam sanırım:Pp

  3. nalana

    Sevgili arkadaşlarım,yazıya ne güzel yorumlar yazmışsınız.Sağolun.hayatımıza neşe getirecek şeylere daima ihtiyaç var değil mi?Aslımavi ,kumaştan da güzel olur yalnız ya polar veya kapitone kumaş kullanmak gerekir.Eğer ince bir kumaş kullanacaksak da altına elyaf koyup yorganlama dikişi ile desteklemek gerekir.göz,ağız bıyık gibi ayrıntıları tuttururken yorganlama yapılabilir.Bana __evi cıngıldatma__diye kesin emir olduğu için sadece sizin yaptıklarınıza bakmakla yetiniyorum.Sıkı yönetim biraz gevşerse neler döktüreceğim….

  4. ayme

    :)) evi cıngıldatma.. bu tabire çok güldüm nalan ablacım.. sen çok yaşa.. benim eşim de yeter artık.. evde dokunacak yer kalmadı diyo bazen:))

  5. nalana

    aymeciğim daha önce adamcağız kibar kibar söylerdi ,artık canına tak dedi ve şimdi direkt böyle diyor.Bu onun abartmasıyaptığım ve yapacağım şeylerin zevkli ve uygun olduğundan şüphem yok ama adam asker ,yalın ve tenha seviyor çevresini.Bir tuvaleti beğendiğini söylüyor zira orda gereken dışında tek bir luzumsuz nesne yokmuş:))

  6. ayme

    :)) sadelikten yana.. gereksiz gibi geliyor ona.. ama bayanlar etrafında renkli,şekilli,göze hitap eden her şeye bayılır.. benim eşimde süslediğim her noktadan uzaklaşıyor.. evde çoğu şeye dokunamıyor..bozulcak diye korkuyomuşş:)) biz de dayanamıyoruz işte.. ben hemen sıkılırım mesela ,boş gelir öyle bi tuvalet..

  7. nalana

    aymeciğim biz yeni evliyken o zamanlar salonda 3lü kitaplık/vitrin vardı.annenlerden hatırlarsın.Birgün Mahocuum bütün dantelleri ve biblo vs yi kitapların önünden kaldırdı .yerine dedesinden kalma antika bir kılıç,kendinin yaptığı ahşap tekerlekli demir top(savaş topu)gibi bazı şeyleri koydu.Sonra kapıştık…rahmetli annem araya girdi ve birer ay sırayla kendi zevkimizle düzenleme kuralı koyduk iyi mi?:))))

  8. ayme

    :)) ama ne güzel anlaşmışıınız sonunda.. o vitrinden hala annemde var.ne de çok işe yarardı o vitrin. zevkler farklı olunca.. diğeri göze batıyor her zaman..hele de eşiniz askermiş.. asker zevki tamamen farklıdır.. ablamın eşi de asker.. duvarda kılıçlar ,baltalar falan var. allahtan benim kocam pastacı:) renkli şeyleri seviyor en azından..

  9. BynFavori42

    :)))))))) evi cıngıldatma olayına bayılıyorum daha önce başka bi yerde nasıl yapıyorsun demiştim de sonra nerde sorduğumu bulamamıştım nalan abla:)

  10. nalana

    ooo sen ne şanslısın be kızım,ben laf aramızda yaşlandıkça pasta sever oldum.bereket ki tembelim öyle her canım istediğinde profiterol yapmaya üşenirim.arasıra sana gezmeye gelsem olur mu?:))

  11. ayme

    aaaaaaaaaageliiiiiiin nooolluur gelin.. her türlü yaş pasta,kuru pasta,sütlü tatlı mevcuttur.. yalnızlıktan muzdarip ayme:(

  12. nalana

    favorim bir gün evin fotolarını senin için öçekip yollarım ama şu an evde iki evin eşyası var ve evden çok depo görünümünde eski evimin fotolarına blogumda bakabilirsinnalanevi.blogspot.comalttada link var

  13. ayme

    ben ç.kaledeyim nalan ablacım.. bandırmalıyım ama burda okudum burda evlendim kaldım.. çanakkaleli oldum:)

  14. nalana

    Ben Çanakkaleyi iki kez gördüm ve bayıldım,ilki 1989da hizmetiçi resim-iş kursunda Tekirdağdan günübirlik gidip şehitliklerden geri dönmüştük.Evelki yıl da bir gece gidip kaldık,akşama yola çıkıp Bandırmaya gittik (ne tesadüf )bir gece de orada kaldıkordan da yalı yalı giderek İstanbula geldikÇanakkalede denize karşı kahvaltı ettik.Evinde kaldığımız arkadşımız (askeri hekim)nnalan abla burası tam size göre bir yer,gelin yerleşin demişti.tamam ayme şu iki numarayı bir evlendireyim eşyayı sarıp Çanakkale yoluna düşüyoruz.

  15. nalana

    favorim doğma büyüme Bolu/Geredeliydim.Evlendim Türkiyeyi Jan.Bşçvş eşimin ardında turladım.sonra Sakaryaya babamın Memleketi Hendek’e yerleştik ,depreme kadar oradaydık7 yılsonra ankaralı olduk.Kocam da KahramanmaraşlıAblamın eşi de senin hemşerin,

  16. BynFavori42

    evet bayaa gezmişsin blogundan gözlemlediğim kadarıyla, yurt dışıda yapmışsın oh en güzeli seninki görmüşsün RABBİM in yarattığı türlü güzellikleri. ALLAH vere de bizde görelim güzel güzel memleketleri

  17. ayme

    yaşasınnnnn nalan ablam noluur taşının çanakkaleye.. çok güzel burası.. sakin ,düzenli bi şehir..alyacım bugün bandırmaya gidiyoruz yarın dönücez:(1 güncük izni var eşimin:S sen bandırmada mısın?

  18. nalana

    bandırma da güzel bir şehir benim kaknam var orda ,güzel bir caddesi vardı orda oturuyor ama adını unuttum

  19. fiamma1

    oyy nalanım klozet kampanyası başlatmış da haberimiz olmamış:)) ben seninkini buldum asker parkasından kamujlaj desen uygundur, bak o zaman mahmut abinin bile sesi cıkmaz:) bir de ağaç dalları ve ağlarla kuveti de susledin mi olur biter.

  20. nalana

    alyacığım kulaklarımızı çınlatmışsınızdır herhalde ,yoksa küserim.Arkadaşım Ordu Bulvarında oturuyor.evet ,hemen yokuşu çıkınca market te var altında.oralardaysan özelden yaz da tanıştırayım sizi ,istersen tabii

  21. nalana

    fiammacığım,doğrusu süper fikir…şimdi uygulamak mümkün değil.Büyük banyo işgal altında Koliler ve eşyalarla sarılmış durumda içinde bir şifonyer,bir dolap hatta bir elektrikli soba,ve aldığı kadar koli dolu.neyse ki bir ebeveyn banyosu ile bir de alaturka vc var da sıkıntı yok.halimi anlıyorsun değil mi?

  22. nalana

    aslımavim,sadecebizciğim,sibelimtunayım,pinklim,tarzmodacığım,hobim,gönüldenelem,özlemimciğim,waterlilysciğim;sizlere yanıt yazmamış olduğumu farkettim özür dilerim.beğenileriniz ve yorumlarınıza teşekkürler,öptüm sizi

Bir Cevap Yazın

Örgü banyo aksesuarları

| | 2 Yorum

Banyomda severek kullandığım sakallı ipten tuvalet kağıtlığı, makyaj malzemeleri sepeti, pamukluk ve banyo lifinin de dahil olduğu klozet takımımın tamamı blogumda...

El yapımı banyo aksesuarı

| | 0 Yorum

“Bu da ne?” diyeceksiniz, haklısınız. İlk bakışta sanki oyuncak bebek. Hayır yalnızca oyuncak bebek değil, bu bir banyo aksesuarı. Ne işe mi yarıyor? Ellerine bağlı kurdeleyi çift taraflı tuvalet kağıdına...

Banyo takımı

| | 2 Yorum

Banyolar aşka gelsin. Kendi tasarımım banyo paspas takımlarının çeşitlerini ve diğer yaptıklarımı buradan görebilirsiniz....