Monster High figürlü tığ işi çanta

-

monster-high-aplikeli-tig-isi-pembe-cocuk-cantasi
Herkese merhaba. Uzun zamandır bir paylaşımda bulunamadm. Malum bayram, okulların açılışı, siparişler derken zaman geçti. Ama arada bir uğrayıp neler var diye de bakıyordum. Bu arada sayfanın yeni görünümü çok hoş ve iç açıcı olmuş. Sevgili Shane’e buradan teşekkür ediyorum, hayırlı olsun.

monster-high-aplikeli-tig-isi-pembe-cocuk-cantasi-1
Gel gelelim çantamıza:) Kızımın ısrarlarına dayanamayıp en sonunda istediği çantayı ördüm. Monster High onun bu aralar favorisi. Daha öncede resmini kendi çizdiği  keçeden bebeklerini  ve ahşap boyama kutusunu da burada paylaşmıştım. Bu benim tığ ile ilk çanta dememem. Açıkçası sonuçtan emin değildim. Tamamen doğaçlama. İnternetten istediğim gibi bir tarif bulamadım. Sırt çantası olarak başladı kol çantası olarak biti. Bitince nasıl bir şey olacak diye çok merak ediyordum. Prensesim çok beğendi. İçine bebeklerini koyup her yere taşıyor. Bu da her şeye değer.

Pati ve kuru kafa kısımlarını keçe ile çalıştım. İçine pamuk kumaştan astar yaptım. Fermuarını da astar ile ördüğüm çanta arasına elde diktim. Arka kısmına üstünde pati deseni olan bir cep yatım. Sap kısmını esnememesi için çift kat çalıştım. Eğer diğer çalışmalarımı da görmek isterseniz Bloguma ve facebook sayfama da beklerim. Küçük şeylerin büyük mutluluklar getirmesi dileği ile sevgiyle kalın.

2 yorum gelmiş

  1. gulsencetasarimlar

    Bu kuru kafa kız çocukları arasında çok ünlü. Bende alışana kadar zorlanmıştım. Bu yuzden tarifini isteyen çok oluyor. Bende kendilerine bayağı ısındım laf aramızda. ..sevgiler :)

Bir Cevap Yazın

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum