Mor gelin buketi

-

mor-gelin-buketi-3
Yepyeni tasarımlarımdan mor, lila ve beyaz kasımpatılar ile hazırladığım gelin buketi / gelin çiçeği / gelin el çiçeği.

mor-gelin-buketi-1
Lila ve koyu mor çiçekler ile aynı tonlarda organze kurdeleler ile kuyruk yaparak gelin buketini hareketlendirdim.
Gelinler düğünün sonuna doğru çiçeklerini arkalarını dönerek henüz evlenmemiş arkadaşlarına doğru atar bildiğiniz gibi. İşte o an geldiğinde bu gelin buketinin kuyrukları havada çok güzel bir şekilde uçuşacak:)

mor-gelin-buketi-2
Hangi gelin adayına ve sonrasında hangi tanıdığına kısmet olacağını henüz belli olmamış bu mor gelin buketi tasarımımı bir de büyük kristal taş ile süsledim. Çok şık ve göz alıcı bir detay oldu bence.

mor-gelin-buketi
Gerçekten eşi-benzeri olmayan bir tasarım oldu. Yurt dışından gelin buketlerini çok araştırmıştım ama en az onlar kadar güzel ama hiçbirine benzemiyor. Kurdele kuyruklarının da uzun olması buketi daha da gösterişli kılıyor.

mor-gelin-buketi-4
Bu gelin buketine uygun olması için daha önce tasarlamış olduğum Kate Middleton stili mor kepe de beyaz ve lila kasımpatılar ekleyerek bir takım haline dönüştürdüm. Gelin adaylarının işini kolaylaştırmak için yaptım bunu çünkü bazen nikah ve ya düğün törenlerine çok kısa bir süre kala benimle iletişime geçiyorlar ve böyle takımların hazırda olması onların açısından çok avantajlı oluyor. Tabii ki ayrı ayrı almak da mümkün.

Detaylar için bloguma tıklayın!

Beril Öke Gülen

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973