Cumartesi, Aralık 3, 2016
Mor korsajlı, mint rengi dantel etek

Mor korsajlı, mint rengi dantel etek

0

mint-rengi-dantel-etek-modelleri-3
Mor korsajlı parlak dokulu mint dantel yüksek bel etek tasarımım. Morun bu tonu ile nane (mint) rengi birbirine gerçekten de çok yakışıyor ve göz okuşuyor.
Bel bölümünde kalın ve esnek mor bel lastiği kullandım ve sol yandan fermuarlı olarak tasarladım. Zaten etek tasarımlarımda genellikle aynı teknik ve model üzerinden çeşitleme yapmayı tercih ediyorum.

mint-rengi-dantel-etek-modelleri-
Üst bölümde koyu mint rengi parlak dokulu çiçek desenli dantel kumaş kullandım. Astar olarak ise daha koyu bir nane rengi tonu pamuk-polyester karışımı kumaş kullanmayı tercih ettim ki dantelin deseni ön plana çıksın. Astarın boyunu biraz daha kısa tuttum çünkü dantelin altından sarkması ihtimalini ortadan kaldırmak istedim, nahoş bir görüntü olabilirdi.

mint-rengi-dantel-etek-modelleri
Etek tasarımlarımın bazılarında önünde ve arkasında farklı detaylar kullanabiliyorum ama bu modelde renk ön planda olduğu için daha fazla detay kullanarak modeli boğmak istemedim. O yüzden önü ve arkası aynı.
Yüksek bel olarak çalıştığım bu etek tasarımlarım beli ince bacak boyunu ise uzun gösteriyor. Sanırım bu da birçok kadının tercih edeceği bir özellik. Boy olarak mini çalışmadım, şehir içerisinde rahatlıkla kullanılabilecek bir diz üstü boyda bırakmayı seçtim.

mint-rengi-dantel-etek-modelleri-5
Bu nane ferahlığındaki etek tasarımım hakkında daha fazla bilgi için bloguma tık tık! :)

Beril Öke Gülen

Paylaş
paperfaces
Satış için ulaşabilirsiniz: