Mor menekşe nakışlı amerikan servis

-

keten-kumastan-amerikan-servisi-modelleri
Amerikan servisler hergün kullandığımız ve çabuk eskiyen şeyler olduğu için sanırım – ya da gözümüz alışıyor ve yenilerini görmek istiyoruz – sık sık işlerimin arasına birkaç tane amerikan servis sıkıştırıveriyorum. Bu da onlardan birisi. Leylak rengi ile sarıyı yanyana kullanacağımı hiç sanmazdım ama burada o gerekti. Koyu mor ve açık leylak rengi arasında bir denge oluşturmak için tercih ettim. Hiç de fena durmadığını düşünüyorum.

Sadece önce menekşeyi yaptığım ve kaşık çatal desenlerini sonradan akıl ettiğim için sol tarafta biraz boşluk kaldı. Sonraki yapacaklarımda o boşluk olmayacak, kaşık-bıçak ve çatal ile menekşe bir bütün olarak düşünülüp ortalanacak. Belki kenarına bir biye de yapsam iyi olur.

keten-kumastan-amerikan-servisi-modelleri-1
Menekşenin üstündeki yazıda diyor ki: “Go ahead! You deserve it”. Yani “durma devam et, bunu hak ediyorsun”. Güzel değil mi? En altta da aile bireylerinin adı olması bence hoş olur. Ben burada “Defne” yazdım. Çünkü bunu ona, bir tanecik yeğenime hediye edeceğim. Bizim evdeki herkese adları yazılı birer tane, misafirler için fazladan iki tane yapıp üzerine  mMisafir için” yazacağım.

Diğer yaptığım işleri görmek isterseniz blogumu ziyaret edebilirsiniz:

Bir Cevap Yazın

ehlikeyf66

Bodrum'da yaşıyor. Kumaşları, nakış makinesini, kurdeleleri, fiyonkları ve renkleri çok seviyor. Tasarlayıp gerçekleştirme süreci ve birilerinin ortaya çıkan bu işi beğenmesi onu mutlu ediyor. Elle yapılan işlerin o işleri yapan kişinin ruhundan, kişiliğinden bir öz taşıdığına ve el işlerini özel kıldığına inanıyor.

Kuş şeklinde kumaş tutacak

| | 0 Yorum

İsimli mama önlükleri

| | 0 Yorum

İşlemeli bebek önlüğü yapımı

| | 0 Yorum

Oyun halısı – duyu battaniyesi

| | 2 Yorum

Bebek odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Çiçekli fırın eldiveni

| | 0 Yorum

Çeyizlik klozet takımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı aşçısı mutfak süsü

| | 0 Yorum

Sallanan salıncak örtüsü yenileme

| | 0 Yorum

Duck keten kumaştan mutfak takımı

| | 0 Yorum

İstanbul desenli mutfak takımı

| | 0 Yorum

Çocuk yatağı cibinliği

| | 0 Yorum

Dikiş önerileri; kuşlu mutfak takımı

| | 0 Yorum