Mor tüllü mini etek

-

mor-tullu-mini-etek-modelleri-2
Yer yer aplikeler ile üçüncü boyut etkisi katılmış, iki kat mor tüllü, desenli kumaştan yüksek bel etek. Bu eteğin ismini “Carnival” olarak belirledim, zaten koleksiyonumun adı da aynı idi.
Bel bölümünde mor esnek bel lastiği kullandım, sol yanını fermuarlı olarak tasarladım.

mor-tullu-mini-etek-modelleri-
Bu desenli kumaşı görür görmez aşık olup almıştım. Çok zengin bir desene sahip gerçekten de. Istakoz, karpuz, çiçek, yaprak, kiraz, balık, kelebek, çilek, ananas gibi birbirinden farklı ve eğlenceli, bazıları sulu boya efektleri ile renklendirilmiş, bazıları siyah ince çizgisel olarak bırakılmış desenleri var. Ben de bu desenlere üçüncü boyut etkisi vermek adına bazı yerlerinde el yapımı kumaş güller ve kelebek aplikeleri kullandım.

mor-tullu-mini-etek-modelleri-3
Ortaya gerçekten çok cici bir etek çıktı. Bu tarzı seven genç ruhlu kadınlar için ideal bir seçim olabilir.

mor-tullu-mini-etek-modelleri
Eteğin desenleri yoğun olduğu için düz renk üstler ve ayakkabılar ile kombin yapılmasında yarar var.
Detaylı bilgi için bloguma alayım! :)

Beril Öke Gülen

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973

Balon etek nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Balon etek modelini çok severim. Siz de balon etek nasıl dikilir merak ediyorsanız burada yapım aşamalarını çok güzel resimlemişler. Ben de aşağıya aktardım.   Önce iç kısmını oluşturacak kumaşı bu...