Motifmatik Şallarım – 1

-
Motifmatik ilk şalım
Motifmatik ilk şalım

Epey bir motifmatik şalı yaptım geçtiğimiz yıl. Şimdi bunların geçirdiği değişimi anlatacağım.Önce televizyonda görüp motif aparatını aldım. Bir yıl hiç elimi sürmedim. Sonra onu bir arkadaşıma (Nazente) hediye ettim. Onunda bu konuda bilgisi yoktu. Araştırdı öğrendi, banada öğretti. Sonra ipi gördüm, aldım, masanın üstüne aparatla beraber koydum, bir ay bakıştık. Sonra bir sürü motif yaptım. Nasıl birleştireceğimi henüz bilmiyordum. Birleştirme konusunuda ben araştırdım, ama batik iple yapılmış birbirinden farklı 45 motifi birleştirmek biraz sıkıntılı oldu. Sonra o kadar hoşuma gitti ki, bir tane daha yapabilmek için kuzenim Melike’ye hediye gitti.

22 yorum gelmiş

  1. celebi74

    eline sağlık çok güzel olmuş.. epeyce gördüğüm motifmatik şalların içersinde en mutazam görünenlerden biri bu..

  2. acemihobici

    çok güzel olmuş, eline sağlık arkadaşım.ben de senin ilk aşamalarındayım şu an, bir kare, bir de yuvarlak aparat aldım, bir süre bakıştık, anlaşamadık, çekmeceye yatırdım, ilham gelmesini bekliyorum, kısmetse önümüzdeki bir iki sene içinde elime alırım yine.

  3. DenDenAk

    sevgili acemihobici kare aparatı sevemedim ben. Motifler gözüme hoş gözükmedi. İpi bulursanız başlayacağınıza eminim.Çelebi74 teşekkür ederim. Bu ilk yaptığım benim tam içime sinmemişti, ama sonlara geldikçe daha hoş oldu.

  4. DenDenAk

    Her iple güzel durmuyor, ben alize kullanıyorum. Arkadaşım simli iplerle denedi, olmadı. Angora ipler en güzel göstereni motifi

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum