Motifmatik Şallarım – 2

-
Motifmatikle 2. şalım
Motifmatikle 2. şalım

İki numaralı şal.Kuzenime ördüğüm şalı her aşamasında gören arkadaşım Ayşe Hanım ‘zor işler bunlar, ben yapamam’ dedi. Aslında çok güzel elişleri var, ama biraz fazla sıktım galiba. Bende içimden ‘ben size örerim’ dedim. Renk konusunda Neslihan Hanım‘dan yardım aldım. En sonunda Ayşe Hanım’ın gözlerinin rengini de içinde barındıran bu batik ipte karar kıldık.Sonuçta bana göre güzel bir şal ortaya çıktı.

26 yorum gelmiş

  1. ozlavinya

  2. embir

    ya ben bu aletten aldım ama bir iki yaptım attım kenara, firkete aldım paketinden çıkartmadım. Boru ip (adı başka olabilir) örme zımbırtısı aldım deneme yapıp bıraktım, ponpon yapma aleti sadece deneme için kullanıldı, keçe için aldığım fırça ve iğneyi geçen kış kullandım beni bekliyor zavallı, ne olacak benim bu maymun iştahlılığım yahu?Sabırlı insanları takdir etmişimdir, bravo canım.

  3. DenDenAk

    Sevgili embir,sanki beni anlatmışsın. Geçen 5 sene Tokat’taki arkadaşlarım çok nazımı çekmiştir. Firketeye merak sardım, öğrenip öğretmeye çalıştılar, yapamadım. Nerde model görsem götürdüm, çünkü belki tembellik biri anlatmayınca örülmüş birşey bana hiçbirşey ifade etmiyor. Üstelik orada ticaret lisesinde çalışıyordum. Elişi ancak hobiydi. Şimdi 3 aydır, kız meslekdeyim. Birşey sormaya çekiniyorum. Bu sayede sizlerle tanıştım, yeni fikirler alıyorum.Mesela şimdi fimo ilgimi çekiyor ama onun piştiği fırında yemek yapmamak gerektiği konusunda birşeyler duymuş olmam beni engelledi. Keçe burada bulunmuyor. Kurslar var ama gidecek vaktim yok bu sene.Bu arada ozlavinya ve embir sizin yaptıklarınızıda çok büyük bir beğeniyle takip ediyorum.

  4. sybella

  5. pinkly

    ellerine sağlık DenDenAk, renkleri de şal da çok şık :) Ben de almak istiyorum bu motif aletlerinden, çok güzel çalışmalar yapıyorlar.

  6. fiamma1

    Eline sağlık sevgili dendenak, hepsi ayrı ayrı güzel:) Ben de motifmatik mağduruyum, motifle ilgili yazılar gördüğümde uzak duruyorum:(O kadar uğraştım çabaladım ama olmadı olmadı 10 marifettende yardım istedim ama kimse geri dönmedi…Bakar mısın şu aşağıdakilerin hallerine… etrafına kurtarmak için 10 sıra kadar da kutu kutu zincir geçtim ama nafile:)))

  7. DenDenAk

    sevgili Bahar bencede yaşasınnn,sevgili tatesal ve songül çok teşekkürler,sevgili fiamma ben bu motifleri nasıl yaptığını çıkaramadım. Ama görünüş olarak hoş görünüyor. Belli bir sistemetikle yapmışsın bence devam et, inan nasıl yaptığını merak edip denedim. Büyük pim ile küçük pim arasına mı sardın?

  8. fiamma1

  9. DenDenAk

    fiamma üzülme, bence bunun dışına bir şeyler düşünüp hafif v şeklinde bir etol olarak kullanabilirsin. Boncukla süsleyenler olduğunu biliyorum ama ben hiç yapmadım. Resimde hoş bir görünüşü var derken samimiydim.

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum