Ms Paint ile neler yapılabilir?

-

Microsoft painti nasıl bilirsiniz? Ölmedi yahu ..Helallik istemiyoruz..İltifat marifete tabi ise, ahir zamanda Bilgisayar ile yapılan sanat eserleri de 10marifete konu olabilir diye düşündüm..Çok basit ve belki de bir o kadar da gereksiz olduğunu düşündüğümüz paint ile bakınız neler yapılabiliyor..hayret ki ne hayret..soranlar olacaktır illaki,onlara da peşinen cevap vereyim ki ;yaptım gerekirse yine yaparım.araba video

olmaz demeyin oluyor çünkü
olmaz demeyin oluyor çünkü
saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır

47 yorum gelmiş

  1. sefa97

    ya, gurban olduğumun saat12 si;bunu çocuklar bile yapıyor…nedir yapmak istediğin, anlatmak istediğin?ben bu işlemi hep, yırtma, yapıştırma işlemi gibi düşünürüm..haksızmıyım?AYRICA MONA LİSA ŞOV ÇOK GÜZELDİ..

  2. kondor

    ay arabanın yapımı seyrettim sonuna kadar adam yaptı ben yoruldum hızlı çekim olunca…yok sefa97 ben nası katılmıyorum bunlar pekte çocukluk işler değil ha senin oğlan bu aşamada paint bir şeyler çıkarabiliyorsa helal vallahi ben paintte ne zaman deneme yapsam bıraktım bu boyutu iki yuvarlak o kadar yani yalnız kardeşimin çalışmalarını yaparken gördüydüm ben hiçte üstüne düşmemişim bana kara kalem yeter anam ……

  3. sefa97

    haklısın tabii ki, çocukların yaptığı böyle değil…sen niye atladın ki hemen, ilahi:)ben 12 ye takılayım dedim ağız tadıyla……..olmadı müsade etmedin ki:)ya adam da mı desem, kadında mı desem ne desem bilmem…şeytan tüyü var sanki..şirinlik müsveddesi…bak sen bile atladın hemen..saat12;bunun kursunu da verecekmisin?

  4. kondor

    ay ne bileyim ben bu paintte yapamıyom bi şeyler o beni gaza getirmiştir herhalde resim çizmek deyince kıskanasım tutar ondandır

  5. sesiber

    Benim elti çözmüş bu işi. Aslında bilgisayarla pek arası yoktur ama paintle harikalar yaratıyor. Onikicim teşekkürler.

  6. saatoniki

    sudeh te mi sefa nın akrabası acaba? kendi kendime “kıllanma” diyorum elimde değil..bkz. sudeh in yorumlara haklılığım ortaya çıkar..kanaatimce sefa ve akrabaları şöyle: kondor teyzesinin kızı ,canbug halakızı,shane kuzeni,gülüş kardeşi veya ablası, sudeh koca tarafından akraba galiba tam anlamadım..Bu akraba taifesi ile sizin sırtınız yere gelmez..

  7. sefa97

    yine başladın ya..hadi hayırlısı…..sayende akraba çevrem genişliyor, sağol ya…kıllanmana gerek yok…sadece 1 tane yakınım var bu sitede…

  8. kondor

    bide dandaik oldu yazmış niyeki atlayalım aaa saat12 öyle deme vallahi olmuş yazalım diye ….uyuyan g. 1 .çocuk çiçek koparıyo2. 3.hamle bombamı oluyo güneş yakıyomu anlamak istedim….anlayadım ebruda ebru olmuş yalnız…

  9. sefa97

    ne dandiği,bal gibi de güzel olmuş,kafana taş mı düştü senin,biz senin ne dandik çalışmalarını gördük..gözümüze, gözümüze soktun bakın ne güzel diye…zamanını verip yaptığın şu güzelliğe dandik dedin ya……….PAMBIKDOKTOR NEREDEEEEEEEEEEEE……..

  10. saatoniki

    haydaaaaa… yahu yazıklar olsun artık yaa…mahsustan mı yapıyonuz böyle?..daha evvel defalarca yeteneklerimi sorgulamayın dedim…yüzünüz de kızarmıyo ki anam…

  11. sefa97

    ne yüzüm kızaracak yaaaaaaaa….ben seni bilmezmiyim.açıklıyorum işte….benim bu sitedeki kardeşim….saat12…rahatladın mı?

  12. kondor

    eee karıştımı ii ce anam deyim saat12 sefa97 kardeşmiş anam deyim…..tevekkel değil bunlar didişip duruyolar kardeşlermiş anam anam deyim….ağzımı kapatayorum açık kaldı o yüzden konuşamıyorum, yazıyorum bende….

  13. sefa97

    ne bitmesi!acındırma kendini…!kızdırma beni gelirim yanına…,bak yine OKA NIN PROGRAMINDAKİ tarkan hayranı gibi oldum…:)tumayın beni…:)

  14. shane

    ciddi misiniz? bakın beni de sardı bir merak şimdi. sevgili kondor’un dediği gibi çocuklarım gibi burada herkes :) ama kim kimin kardeşi bilmiyorum, işe bakar mısınız :)

  15. saatoniki

    vallaha kardeşi filan değilim..yeminle yüzünü bile görmedim ömrümde..ama kardeşi gibi görüyor olsa gerek sağolsun…(Veya dilim de pek varmıyo ama….kafayı çiziyo hafiften).

  16. sefa97

    shane;sen sadece seyret lütfen…:)kardeşler arasına girme…sen şimdi anne pozisyonundasın ya…saat12 yi tutarsın…evin sevimli, afacan çocuğu ya….

  17. shane

    ah sefa :) siz de hep gülün e mi, yani şu kadar işimin arasında güldürüyorsunuz beni. tamam ben karışmadan seyrediyorum cümbüşü.

  18. sefa97

    yaaaaaaaaaaa;kondorcum;biz evde de böyleyiz…bir araya gelince yeriz kedi köpek gibi birbirimizi….AMAAAAAAAAAAAAAA BEN O NUUUUUUUUUU ÇOOOOOOOOOOOK SEVERİM!CANIM KARDEŞİM BENİM(!)

  19. saatoniki

    vallaha kardeşi filan değilim..yeminle yüzünü bile görmedim ömrümde..ama kardeşi gibi görüyor olsa gerek sağolsun.

    doğru söz yemin istemez ama aha yemin de etmişim…gerçek kardeşi bunları okuyosa 112 acili arasın hemen..alsınlar sefa yı..yazık ya güzel bi insandı ama sanırım editörün bana gönderceği bileklik yüzünden oldu tüm bunlar…kardeşler birbirinin malzemelerini kullanır ya,ordan bir yol açmaya çalışıyor gibime geldi…

  20. sefa97

    NE AĞLIYON BEEEEEEE……….SUS…!YAKIŞIYORMU SANA…………DERDER DEBELENİYON YOOOOOOOOOOOK KARDEŞİ DEĞİLİM DİYE………BENDE SENİN YÜZÜNE HEVESTİM YAAAAAAAA….OLMASIN 5 KARDEŞ….DE ARTIK…OLSUN 4 KARDEŞ…!REDDETTİM SENİ KARDEŞLİKTEN………….ANNEME AÇIKLARSIN ARTIK DERDİNİ……………!DET… DET… VIZILDAMA ARTIK…DUYMAYAYIM….BAK ANNEME SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLERİM SENİİİİİİİİİİİ!HADE…. HADE… HADE! GÖZÜM GÖRMESİN!İŞİM VAR.

  21. sefa97

    haaaaaaaaaa bak bunu da yazdım bi tarafa….!eh işte adam gibi açıklamazsanızinsan ablasına böylemi yazar, adam gibi filan…

  22. saatoniki

    pes ettim ben..ama senin abla kanal 1 de idi dimi? baktım bugün ..arzu yanardağ filan vardı programı kim sunuyor anlamadım pek..arzu yanardağ diildir heralde di mi senin abla..birisi şarkı söylüyodu..bi de orta yaşlı bi bayan vardı güleryüzlü..enteresan bi programdı ama ..yemek yapımı +sandık boyama vs.. yok yoktu yani..selamlar..

  23. sefa97

    ne arzu su be!şarkı söyleyecek halide yok ablamın…!orada ki en güzel, en becerikli bayan kimdi?hah işte o…………

  24. saatoniki

    valla güzel müzel dedim mi ibre arzu yanardağ a döner…becereklilik konusunda sandığı boyayan bayan önde gelir..muallakta kaldım..

  25. saatoniki

    abicim ablacm sen niye böyle çölde vaha arattırır gibi yapıyosunki?? söyle adını sanını ,tarif et şeklini şemalini öğrenelim biz de işte ne var bunda?

  26. saatoniki

    innasabiriin…yahu tamam gözümden kaçmış..noolur sanki adı şu..programda şu işi yapıyo,tipi şöyle diye bi daha yazıver merak ettim ablanı..ona bakıp senin hakkında da fikir sahibi olurum..ama yooook ekselans tavırlarınız hala sürüyo…pes artık pes!!

  27. sefa97

    kanal1saat 13 defisun fırat,yemek danışmanı ve sunucusu…(sarışın olan)benim hakkımda ona bakıp fikir sahibi olamazsın…kel alakayız valla…..ben hiç benzemem, her yönden…

  28. canbug

    fisun fırat, ilk önce kanal7 de veya samanyolunda başlamıştı. sonra star tv ye geçti. çok beğenirim. aynı zaman da, çok da güzel örgü örüyor. yemekleride bir harika. tavsiye ederim deneyin. sefacım ablan gibi güzel yemeklerde yapabiliyormusun?

  29. sefa97

    yazmayın artık saat12 nin pc başında oturupda yaptığı çalışmaya………..yorum……..üfffffffffffffff…BAK CANBUG;SANA DA ATLAYACAĞIM ŞİMDİ…..BENDEEEEEEEEEEE YEMEK YAPACAK HAL Mİ KALDI YAAAAAA!

Bir Cevap Yazın