Mumluk süsü

-

Ben bu mumluk süsüne bayıldım, kendim nasıl yaparım diye düşünüyorum. Böyle kar tanesi pul satılıyor mu, hiç gördünüz mü? Ağaç kısmını belki beyaz telden yapabilirim. Başka fikri olan var mı ?

16 yorum gelmiş

  1. DenDenAk

    Burada okulun yanında bir tuhafiye var sık sık uğruyorum, değişik hobi malzemeleride satıyor, yarın bakayım, buna benzer birşeyler var mı? Kar tanesi değilde çiçek şeklinde pullar var aklıma onlar geldi, bu tarz kar tanelerini bulmak zor olabilir. Büyüüüük şehirlerde yaşayan arkadaşlar bilebilir bunları.:))

  2. Daliya

    Çok güzelmiş mumluk banuca. Nasıl yapılabileceğini düşündüm. Yıldız pullar var ama kar motiflisini hiç görmedim. Yalnız tişörtlerimin üzerinde böyle kar tanelerine benzeyen ama bakır gibi koyu renkli teneke parçaları dikilmişti onların benzerlerinden bulabilirsin sanırım.Takı malzemeleri satan yerlere ulaşman mümkün mü

  3. mtnaz11

    Gerçekten çok şık ama hiç böyle pullar görmedim.Yine de aklımda olsun.Bir Eminönü seferinde bakarım etrafa.

  4. Yamali bohca

    Gerçekten çok güzel, paylaşım için teşekkürler. Kar tanesi şeklinde pul bende hiç görmedim ama yinede aklımda olsun. Belki takı yapımında buna benzer boncuk veye başka bir şey olabilir, Mersin’e gidersem takı malzemeleri satan yerleri dolaşayım. Ayrıca kağıttan yapılabilir ama kağıdın tutuşup yanma ihtimali çok yüksek. Aliminyum folyanın kalınlarından varmı bilmiyorum. Eğer varsa aliminyum folyayı kar tanesi şeklinde kesip yapabilirsin. Evet evet en mantıklısı aliminyum folya galiba:))) Birde pastanelerde ambalajlamada kullanılan kalın kağıdımsı ve folyamsı birşeyler vardı bir zamanlar (şimdi varmı bilmiyorum, epeydir görmedim) onlarıda kar tanesi şeklinde keserek yapabilirsin. Ama en mantıklısı aliminyum folya:))))

  5. Yamali bohca

    Yorumu gönderir göndermez resme bakınca aklıma geldi, aliminyum folyada parlama yapabilir, belki bu yüzden tercih etmeyebilirsiniz:((

  6. guccukturba

    Asetat , gömlek yakalarından çıkan plastikler vs… , gümüş rengi boya, şekilli delgeç. Ama ne pulla ne de bu saydıklarımla yapmaıyn bence siz, yanabilen malzemelerden bu tarz çalışmalar yapılmasına şiddetle karşıyım!

  7. Ben ce cok begendim :) Ayri ayri renklerdeki teller varsa onlardan da yapilabilir, sonra da gumus ya da altin rengi spray ile boyanabilir. Yapan biri olursa yine de ip uclari versin heppimize :)

  8. banuca

    Önerilerinize çok teşekkürler, bakalım aklımda birşeyler var ama, şu anda yapamam, belki bahara. Ama yapınca ve yapabilirsem kesinlikle paylaşırım :))

  9. Figen abla

    hani ben hep ucuzuna kaçıyorum ya :))))şimdi ben olsam şöyle yapardım :))bulabildiğim en küçük pet şişeleri toplar,diplerini düzgünce keserdim.o dipler kesilince yıldız yıldız oluyor…yaprak diye,ağaca onları doldururdum…ama yanma ve erime konusunu düşünce,tırsardım ve hemen yaptığım bütün yapraklaı geri sökerdim :))))

  10. banuca

    figenciğim, en küçük pet şişesinin dibi bile büyük gelir buna, ufak pullar gibi olması gerek, hem pet şişe mum alevinden çok kolay tutuşuyor.O pet şişlerden çoook biriktirdim, onların dibinden yazın sineklik yapılacak, üst taraflarından da bahçe süsü çiçekler yapılacak, yaaa :))

  11. Ayy bu neee !! Muhteşem yaa.En ıyısı kendımızı garantıye alıp satın almak bu bizi aşar arkadaşlar hihih :)

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum