Pazar, Aralık 11, 2016

18 YORUMLAR

  2. Minyatür çalışmalarınız gerçekten harika.Eşim de daha önceleri hamur animasyon filmleri yaparken onlara böyle minik dekorlar hazırlardı.Ondan dolayı ne kadar zahmetli olduğunu iyi bilirim.İyi çalışmalar.

  3. Holeyler Aslı Ablam konu açmış :) Aslı Abla kondor abla görünce bunlara bakıp durucak yine iş yerinde :) Gelip sonra kocaman kocaman harfleriyle yazılar yazacak (L) ehehe kendimi minyatür yapıp orada yaşamak istedim bir an :) Eline sağlık süper olmuş her zaman ki gibi (L) :)

  4. YA BEN BU SİTEYİ GEZDİM YORUMLAR YAZDIM BUNU ATLAMIŞIM. EVET BÜYÜK BÜYÜK YAZACAĞIM İŞTE..ÜHÜHÜH DELİ ÇIKACAM ŞU İŞE GİRİŞEMEDİM…OYY ASLI BEN AYRINTILI ANLATIM İSTEREM. SAYLAMIYOM BU BEYAZ EŞYA KISIMLARI YAPILMIŞ OLAMAZ…ÜLEN YARIN SABAH NARANGOZUN YAKASINA YAPIŞACAM….OLMADI HAFT. SONU BAUHAUSTAYIM…( hastayım gibi olmş yahu)

  5. Merhabaaa:)Sabah bi uyandim bi suruu yorum gelmis ne guzel :)Yorumlariniz icin tesekkurler, ancak cevap yazabiliyorum.Resimde gormus oldugunuz beyaz esyalar sesiberin dedigi gibi hazir yani ben yapmadim malesef :) Ancak ben onlari yurt disindan almistim bana ornek olsun diye demek ki turkiyeye de gelmisler oleyy! :) En kisa zamanda ben de onlardan kendim yapacagim degisik markalarda:) Yakinda beyaz esya yapimini da anlatacagim. Sadece resimdeki aksesuarlar bana ait ve firinin icindekini de ben yaptim fimo hamurundan:)

  7. efendim bu maket işleri ile uğraşmak için ince, narin elli olmak gereklidir..büyük elli insanlara göre diildir bu çalışmalar..yapayım derken sağ solu yıkarsınız ister istemez..o zamanda sinir olup yarım bırakırsınız, veya çalıştığınız evde deprem olmuş hissi uyanır..eşyalar filan devrilmiş, duvarlar yıkılmış vs :S

  8. ahaha:)Cokk tesekkur ederim saatoniki..de bi sey sorucam neden nasa korumasina sahip ? alla alla neden ben yorum fln alamiyorum artik ? nedir benim bu teknolji ozurlulugum?:)cok tesekkur ede3rim bilgi icin..esasinda mantik basit te ben kaz kafa anca anladim:)