Mutlu bayramlar

-

Tüm 10marifet sakinlerine çok mutlu ve sağlıklı bir bayram dileriz…
Bayram dileğinden sonra gelelim paylaşmak istediğim çalışmaya. “”Ebru””nun ne kadar özel ve zarif bir sanat dalı olduğunu annem bu işe merak sardığında anlamıştım. Sadece kağıda değil, kumaşa da çalışıyor artık. İşte ebrulu saten yastıklar…

Bunlar da ipek eşarplar…

Ve iki detay…

shane

9 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Çok güzeller,annenizin ellerine sağlık,peki bunları evde yapabiliyor mu anneniz? Ben de çok heves ettim ama dağınıklığı ve pisliği çok olunca ve eğitimini alıp da evde yapamayacağımı anlayınca vazgeçtim , şimdi yapılanları zevkle seyretmekle yetiniyorum…Bayramınız kutlu olsun…

  2. nalana

    Sevgili shane ben de sanaon marifetlilere,ailene , minik Leyalamıza,annenlere mutlu bayramlar dilerim.o ebruları alıp kesip kesip kaatı yapasım geldi…:) şaka tabiii kıyamam.ellerine sağlık dediğimi ilet

  3. shane

    @fiamma1; evde hakikaten zor oluyor ama örtüler, gazeteler, bir şekilde halloluyor artık.@nalana; bunları değil ama kağıt üzerine yaptıklarını kesseniz ne güzel şeyler çıkarırsınız ortaya. bir düşünelim, bir araya getirmenin yolunu bulalım :)tekrar sevgiler, iyi bayramlar.

  4. Yamali bohca

    Annenizin ellerine sağlık olsun. Bir zamanlar bende ebru çalışmıştım ama elimde yok. Ebruyu sadece kağıt ve kumaşa değil küp üzerinede uygulamıştım. Bende bir şamdan vardı malesef oda kırldı:(((Annenizin çalışması çok güzel olmuş.

Bir Cevap Yazın