Mutluluğu işlemek

-

dikiş
Merhaba arkadaşlar, yine kuzuma yaptığım bir elbise ile karşınızdayım. Bu defa çiçekli böcekli bir kumaş bulamadığım için çiçeğini kelebeğini kendim işledim elbise üzerine… :) Jile tipi sade bir siyah elbisenin üzerine renkli organze kurdeleleri desenler oluşturacak şekilde diktim.

elbise modelleri
Bu arada benim için yeni bir gelişme olarak belirtmek isterim ki ben de merakıma yenildim ve bir blog açtım :) Ne yapacaksam artık, umarım ilgisizlikten ölmez blogum :) İtiraf etmeliyim ki aşağıdaki yazıyı yazmak nasıl bir duygu merak ediyordum, sonunda yazıyorum :)

elbise modelleri
Daha fazla görsel ve elbisenin yapılış aşamaları için bloguma beklerim :) Hahaha sonunda yaptım. Bir uğrayın, blog sahibi arkadaşlar da ne işe yaradığı ve boşuna uğraşmadığım konusunda beni bilgilendirsin lütfen :)

56 yorum gelmiş

  1. ecerce

    ben bayıldım bu elbiseye! çok çok orjinal olmuş şenay hanım, ellerinize sağlık..
    hayırlı olsun blogunuz hemen geldim üye oldum:)

  2. senayatilgan

    Bayanlar No Panic :)
    Daha yeniyim söylediğim gibi henüz yorum gelince ne yapılır nasıl çözülür acemiyim.. Panik yaptırmayın bana :) Birileri şimdi denesin bakalım olacakmı :)

    Selcencim, ecerce ve yagmur perisi gördüm hemen üye olmuşsunuz teşekkür ederim, ayrıca güzel yorumlarınız için de teşekkürler :)

  3. zulaltan

    şenayyyy yine beni şaşırttın . :) bu güzel elbiseyi ve güzel kızı facebook sayfanda gördüm hazırlıklıydım, fakat bir blog açacağın aklımın köşesinden geçmezdi. bloga nasıl üye olunur hiç bilmem bir anlatıver. hayırlı olsun :)bu arada bu muhteşem elbiseye ve içindeki periye tekrar hayranlığımı sunmadan geçemiciğim :)

  4. senayatilgan

    Hahaha :) Zulaltan biliyorsan sen bana anlat diyecektim :) Bakasana yorum yazamıyorlarmış :) Kıs ben buraya uğramaz olur muyum :) Neden açtığımı bile bilmediğim bir blog açtım bir hevesle :) Bulunsun bir köşede ilerlesin büyüsün diye açtım işte :) İleride keşke açsaydım dememek için açmış bulundum :) Aklımdakileri kendimi yaptıklarımı paylaşabileceğim bana ait bir yer olsun diye işte :)
    Bu arada beğenmene çok sevindim, facebookta da beğenmiştin hazırlıklıydım bende ama burada da beğenini görmek çok güzel :)
    İzleyiciler kısmından üye olunmuyor mu kız :D

  5. _meLek_

    Blogunu Gördüm süper :D Umarim Boooollll boll izleyici kitlen olur :p çekilişleryaparsın :)
    Bu arada Çok tatlı olmuş ilk açtığımda kesiinnn senay abla yapmıstır dedm :D
    güle güle giysin MELEK :)

  6. zulaltan

    öyle üye görünmüyorum şenay izleyici oluyorum bu nasıl bir iştir kuzum. bende heves etmiştim bu blog işine sonra teknik bilgim olmadan girmeyeyim bu sanal alame dedim korktum sen öğren bize anlat en iyisi :) daha bloga nasıl üye olunur onu bulamadım blog benim neyime değil mi ama sen yaparsın, z eşinde var yardım eder.

  7. önce facebookta gördüm hemen ardından burda dur şu kuzunun resimlerine bakayım derken blog haberini aldım hemen koştum izleyicin olmak için ama bulamadım nereden izlemeye alınır ben wordpresten açtığım için blogu nasıl izlemeye almam gerek buradaki bilenler bir tarif ederse çok sevinirim. benim blog açılalı bir yıl olacak sanırım ama sadece 8 izleyicim var yorum ise ayda bir ya gelir ya gelmez inatla hala yazıyorum :D ilk gün 4 izleyiciye ulaşmışsın şenay :)

  8. _meLek_

    http://www.blogger.com/
    giriyosun abla ama google hesabın olması lazım ..
    https://accounts.google.com/SignUp?service=blogger&continue=http%3A%2F%2Fwww.blogger.com%2Fhome&ltmpl=start
    Buna tıkla kayıt ol telefon numarası isteyecektir altta gri bir yazı var ona tıkla geçer..
    sonra uye olduk mu olduk. sonra bloggere uye olduk ..
    sonra gireceğiz gmaile tıklayıp blog ismi vesaire isteyecek onları sen yaparsın abla :D
    anlamadığın birşey olursa ö.mesaj at :)

  9. senayatilgan

    Hahaha :) Bende blogdan sana sormuştum belki bilirsin diye Goncacım :) Ama Zulal yapmış sonunda :) Körler sağırlar birbirini ağırlar olmuşuz bu akşam öğrenince anlatırız birbirimize artık :)
    İzleyici olarak duruma bakarsan iyi gibi geliyor şimdi senin anlattıklarından fakat izleycilerimle bir karmaşa yaşıyoruz farkındaysan çözeceğiz inşallah :)
    Her bir platformda beğenmiş olman beni çok mutlu etti :)
    Benim korktuğum buydu salında şimdi kalkamayacağım bilgisayar başından iş aldım başıma :)

  10. zulaltan

    haha :) gonca, allah iyiliğini versin şenay’ın izleyiciler buradan canım yabancı değil sana da uğrarız, daha anlamıyoz bu blog işlerinden üye olamadık senin blogda aynı mı nasıl üye olacaz .

  11. senayatilgan

    Filizcim şimdi yavaşşş yavaş bende başlıyorum blog turlarına üye olurum heryere, Goncayaa, ecerce ye falan herkese :) Öğreniriz birlikte kardeşim :)

  12. senayatilgan

    O ö.m’yi bana da atııııınnnn :) Allam ne giriştim bu işe ben böyle milleti de karmaşaya soktum :D Meğer içimize attığımız bir bilgi eksikliği söz konusu imiş :)

  13. :))) ben ilk günler yatağa notebookla giriyordum yazıya resim yüklenmez ben uğraşırım uyku gözümden akar saate gözüm kayar saat iki sabaha kalmış beş saat hayatta yetmez o uyku bana ama bir resim kaldı ha gayret onuda yükle öyle yat falan pek perişan olurdum. şimdilerde artık o kadar zaman ayırmıyorum
    wordpressde üst solda takip et var blogspotta nerede bulamadım hatta şimdi blogundaki yoruma yorumda yapamıyorum goggle hesabı dışındaki profilleri seçtirmiyor

  14. google hesabı ile oturum açarsam üye olabiliyorum ama ben google hesabımı kullanmadığım için ya blogumdan ya da hotmailden mail yoluyla izlemeye almak istiyorum ki izlemenin bir anlamı olsun ne yapmışsın etmişsin göreyim değilmi canım yoksa sağda ismim olsun yeter değil yani bi zahmet bilen biri bi anlatsın şunu bize :)

  15. senayatilgan

    Hahaha :) Ya zaten 10marifette herşeyi paylaşıyorum ve paylaşacağım :) Beni buradan takip edin siz kafanızı karıştırdım :) Siz de herşeyi buradan paylaşıyorsunuz zaten :D Ne sorun açtım başıma bilmem :)

  16. senayatilgan

    Her blog başka platformdan kayıt şartı arıyor evet. Dediğin gibi sürekli kullandığın mail adresinden kaydolmak daha anlamlı evet ama ben mailimde görüp takip etmem siteleri… Sürekli girdiklerim bellidir tıklarım girerim, yüzlerce mail arasından hepsini okuyamam :D Serde tembellik var birazcık :)

  17. Senaat

    kosa kosa geliriiimmmmmmmmmmm :D cok guzel olmus elbise,kesin benden cok elbisesi vardir ecenin :D cok sansli o senin gibi annesi oldugu icin :) masallah ikinize de ;)

  18. senayatilgan

    Haklısın dünyanın elbisesi var cadıda :) Benden çok ayakkabısı var o kesin de senden çok elbisesi var mı bilemiyorum :) Yine de gözü benimkilerde haha :) Doyuramadım kuzuyu :)
    Sağol canım güzel yorumun için :)

  19. brnnyvz

    çoook cici çoook güzel tatlı şirin süper ötesi olmuş orjinal bilindik değil kızın da
    çok tatlı maşallah eline sağlık tebrikler şenaycım:)

  20. deliisibunlar

    He heeeeyt , ben de taze blog sahibi ve kurcalaya kurcalaya öğrenmiş bir blogger olarak son nefesime kadar yardıma hazırııım :)))) şenaycıım, öle yapılaları takip için habire mail kontrolüne gerek yok.Sağ üst köşede tasarım yazan yeri tıklarsan herşeyi ordan takip edebilirsin.senin sayfanda olanlarııı, üye olduğun sayfalardaki son ekletileride tasarıma girdiğinde sol üst köşedeki blogger yazısına tıkladığında göreceksin .)

  21. esinsel

    yeterince zaman ayrılırsa blog yazmak aslında çok zevkli.zaman içinde daha çok seveceğini tahmin ediyorum,hayırlı olsun inşallah bol bol yazarsın :)
    elbiseye da tatlı kuzuza da diyecek yok,pek güzeller maşallah ellerine sağlık.

  22. senayatilgan

    brnnyvz :) Bir farklılık yaratayım dedim bu çıktı ortaya :) Ne güzel beğenmen…
    Noblesse :) Çok çok teşekkür ederim :)
    Selcencim :) Evet keşfettim o tasarımı :) Mailimden takip etmemki ben hiçbirşeyi, ne gelmiş diye bakamam valla :) Bloğumla hallediyorum işlerimi tasarım güzel bir özellikmiş :) Sağol, daha sana çok soru sorarım :)
    esinsel :) Hazırlamak çok zevkliydi bakalım ileride nasıl güzel olacak :) Blogda da burada da desteğin için sağol :)
    wildpoppy :) Küçü prenses artık fotoğraf çekimlerinden sıkıldı aslında ikide bir dikip giydiriyorum, offf anne sıkıldım ama fotoğraflardan dedi biraz suratsızdı anca seçebildim bu fotoları :) Hem elbise istiyor hem fotoğraf çektirmiyor :) Beğenmene sevindim :)

  23. shane

    çok güzel yine. ellerinize sağlık. öpücükler güzel kızınıza.

    blogunuza 10marifet kutucuğu eklemeye de çalışın oldu olacak :) biz de size link veririz ki, bu da özellikle taze bir blog için işe yarar bir şey.

  24. senayatilgan

    yagmuryurekcim :) Teşekkür ederim beğenmene sevindim, ne unutması kıs ben biryere gitmiyorumki :) Buralarda dolanıyorum bir sokak ötesine de bakayım dedim o kadar yine aynı mahalledeyim :) Ayrılmam bu mekandan :)

  25. senayatilgan

    Sevgili shane :) öpücükler iletildi itina ile :)
    O dediğiniz link verme kutucuk ekleme işlerine de girişeyim bir bakayım :) Olacak olacak öğreneceğim herhalde hepsini :)

  26. senayatilgan

    Melekcim öğret vallahi :) Birşeyler yapıp duruyorum ama shane in dediği şey nasıl yapılır bulamadım herhalde bir değişiklik olmadı özelden bir atsana bana kuzum be yorumunu :) Öptüm yardımsever kuzu :)

  27. senayatilgan

    Tamam uzum acelesi yok 10marifette burdaaaa bloğum da ordaaaa bizde buradayız :) Kovalayan yok hep beraberiz yine :) Çok yorma kendini emi kuzu hasta olma dert etme :D

  28. senayatilgan

    Şimdi girdim Melekcim :) Söyle kuzu…
    O shane’in bahsettiği olayı da Sevgili Nuraycatasarımlar’a sordum yardım etti sağolsun ve yaptım :) Sen çok yorma kendini olur mu :)

Bir Cevap Yazın

Abla ve kardeş mevlit seti

| | 0 Yorum

Abla ve kardeş mevlit seti çalışmamı paylaşmak istedim bugün sizlerle. Bu setimiz genel olarak 40 mevlidinde annelerimizin tercih ettiği bir modelimizdir. 5 parçadan oluşan elbise setimizin içeriğinde uzun kollu çıtçıtlı badi,...

Dantel kız çocuk elbiseleri

| | 0 Yorum

Dantel kız çocuk elbiseleri ekru renk yani kırık beyaz ya da krem renk olarak da bilinen renkte hazırlandılar. Ekru renk elbiselerin sade kullanımı da oldukça zarifken, bir biraz daha renk...

Krem dantel kız çocuk elbisesi

| | 1 Yorum

Krem dantel kız çocuk elbisesi. Zarif krem renk fransız dantel elbisemizi hazırlarken kızlarımızın şıklığını ve zarafetini düşünerek titizlikle çalıştık elbisemiz için. Yaka kısmında inciler ve bel kısmında kristal taşlar ile...

Fransız dantelli kız çocuk mevlüt elbisesi

| | 0 Yorum

Fransız dantelli kız çocuk mevlüt elbisesi uçuk pudra pembemsi ve krem rengi fransız dantel kumaş kullanılarak dikildi. Prenseslerimize özel cicili bicili Fransız dantel elbise setimizi paylaşmak istedim sizlerle. Zarif kızlarımıza özel...

Yazlık kız çocuk elbisesi

| | 0 Yorum

Yazlık kız çocuk elbisesi. Örgü ve kumaş karışımı elbiseler son zamanlarda çok moda ve bence çok da kullanılışlı oluyor. Üst kısmını yazlık pamuklu merserize iplerle ördüm elbisenin, sarı renk tercih...

Üstü payetli, tütü etekli kız çocuk elbisesi

| | 0 Yorum

Üstü payetli, tütü etekli kız çocuk elbisesi Herkese merhaba arkadaşlar. Bugün minik meleklerimiz için hazırladığımız özel gün elbisesini sizlerle paylaşmak, prenseslerimizi bulunduğu ortamın göz bebeği yapacak bir elbiseyi sizlerin beğenisine...

Ekru dantelli anne ve bebek mevlüt seti

| | 0 Yorum

balar arkadaşlar Ekru dantelli anne ve bebek mevlüt seti. Bugün yaptığım paylaşımda minik prenseslerimiz için tasarladığımız bir elbise setini sizlere sunmak istedim. Tasarlarken gerçekten çok emek verdik bu set için....

Pudra renk özel dikim bebek mevlüd elbisesi

| | 0 Yorum

balar arkadaşlar Pudra renk özel dikim bebek mevlüd elbisesi modeli. Havalar ısınıyor, sezon açılıyor. Kızlarımıza özel cicili bicili prenses elbiselerimizi ve saç bandını paylaşmak istedim sizlerle. İsteğe göre dikimini yaptığımız...

Dört tülbentten elbise yapımı

| | 0 Yorum

Tülbentten elbise modellerinin şıklığı ve pratikliği sizi de sizden alıyorsa, bu modelin nasıl yapıldığına bakalım mı? Dört tülbent kullanılarak yapılan elbisemiz şu anlattığımız şekilde dikiliyor. İsterseniz adım adım anlatmaya ve...

Tülbent ve eşarp elbise modelleri

| | 0 Yorum

Tülbentten ve eşarptan elbise modelleri, ben aradıkça mı karşıma çıkıyor yoksa onlar hep karşıma çıktığı için mi ben sevip aramaya başladım bilemedim. Ama bu konuda bir ilgim gelişti, orası net....

Tülbentten kolay elbise modeli kalıpları

| | 0 Yorum

Tülbentten elbise yapma konusuna çok sardığımı kabul ediyorum. O kadar hoşuma gidiyor ki bu eşarptan, tülbentten dikilen hafif elbiseler… Bütün yazı bunlarla geçirmek lazım, şartlar elveriyorsa. Ben kenara bir sürü...

Üç tülbentten elbise yapımı

| | 0 Yorum

Tülbentten elbise modelleri çok şık oluyor ve bu şekilde yapılan yazlık elbiseler epey hoşuma gidiyor. Bununla ilgili bu aralar gözüm açık. Çokça model bakıyorum. Gerçi çok detaylı anlatım yok, genelde...