MUTLUOLALIM ÇOCUKLARINA KİTAP AYRAÇLARI YAPTIM

-

:

Mutluolalım çocukları için el yapımı kartpostallarımın yanına çeşit çeşit ayraçlar da yaptım.Atatürklü,pusulalı,minik örgü elbiseli olanlarda var.Bir şartım var ama,kitap okuyan yada okuma sözü verenlere dağıtılacak.Diğerleri bulut gölgesinde.

25 yorum gelmiş

  1. DenDenAk

    Harika bir fikir glin.Blog adını imza kısmına linkle yazmayı postanene yolluyorum, kolay gelsin. Bende Fatoj’dan öğrendim.

  2. glin

  3. DenDenAk

    Çok tatlısın glin bizim evde bir pc bir laptop var ama eşim kıskanıyor bilgisayarları. Ben hangisini sahiplensem onun başına oturuyor. Bir ara kızım doğmadan aynı odada msnden konuşuyorduk. Korkunç bir teknoloji ayıbı ama çay su filan isterdi. Tvyle pak aramız yok. kapalı olsa farketmeyiz.

  4. sevimli hayat

    DenDenAk diyor ki;Çok tatlısın glin bizim evde bir pc bir laptop var ama eşim kıskanıyor bilgisayarları. Ben hangisini sahiplensem onun başına oturuyor. Bir ara kızım doğmadan aynı odada msnden konuşuyorduk. Korkunç bir teknoloji ayıbı ama çay su filan isterdi. Tvyle pak aramız yok. kapalı olsa farketmeyiz.

    bizde aynen öyleyiz:)))canım ya ne kadarda ince düşüncelisin hatta süpersin emeklerine sağlık

  5. glin

    yorumlarınızı okudukça yüzlercesini yapasım geldi.20 den fazla oldu.ama kimse ana malzememi sormamış.ben de bekliyorum.biri sorsa da anlatsam diye.en iyisi siz söyleyin nedir bu ahşap gövdeler?Teşekkürler hilaltimur,semyıl,sevimlihayat,gülseyhan…bakın böyle sayarken aklıma bir zamanların piyanistşantörleri geldi.hani,ooo…kimlerde gelmiş diye çaldığı parçanın üzerinde methiyeler okuyan.

  6. glin

    yess…fiamma.abeslang yani dr larn aaaa,de bakiim çubukları.sağlıkçı arkaşıma kutuda açık gelince steril değil diye bana verdi onları.ben de önce bir kuş evi yapıp balkona astım.kalanı da bir çerçeve yapımında kullanılacaktı ki,fikrim geldi :) asenayağmur teşekkür ederim canım,fiamma sana da tabii ki.

  7. glin

    sor,sor fındıkkurdu.bunların teneke kutularından tığ kutusu oldu bana.Bir sevdiceğim de boyadı bir güzel.o ruhsuz plastik tığ kutularından almamakta inat etmiştim zaten.bu çok şirin oldu.Serpil imin ellerine sağlık.

  8. glin

    Huzurevi yardım etkinliğimiz başladı.Aramızda olmanızdan büyük mutluluk duyarız.Biz Bulutgolgesi ndeyiz.Bekleriz.

Bir Cevap Yazın

Simli bantla mumluk yenileme

| | 0 Yorum

Dondurma çubuklarından ahşap maket ev yapımı

| | 2 Yorum

Rendeden küpe organizeri nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Ahşap kasa yenileme

| | 2 Yorum

Mandal ve kağıtlardan yapılmış süsler

| | 0 Yorum

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum