Pazar, Aralık 11, 2016
MUTLUOLALIM ÇOCUKLARINA KİTAP AYRAÇLARI YAPTIM

25

:

Mutluolalım çocukları için el yapımı kartpostallarımın yanına çeşit çeşit ayraçlar da yaptım.Atatürklü,pusulalı,minik örgü elbiseli olanlarda var.Bir şartım var ama,kitap okuyan yada okuma sözü verenlere dağıtılacak.Diğerleri bulut gölgesinde.

25 YORUMLAR

  1. Harika bir fikir glin.Blog adını imza kısmına linkle yazmayı postanene yolluyorum, kolay gelsin. Bende Fatoj’dan öğrendim.

  2. ÖZLEMCİĞİMbloğuma bak daha neleri var…hatta resimleyemediklerimde var daha.FINDIKKURDUM-SAKAGUN çok teşekkür ederim.DEDENAK sağol canım,geçen akşam uğraştım,bitürlü becerememiştim.evdekiler bu konularda yardımcı olmamak için köşe kapmaca oynuyor.öğrendiğim herşey onların pc de daha fazla vakit geçirmem demekmiş…

  3. Çok tatlısın glin bizim evde bir pc bir laptop var ama eşim kıskanıyor bilgisayarları. Ben hangisini sahiplensem onun başına oturuyor. Bir ara kızım doğmadan aynı odada msnden konuşuyorduk. Korkunç bir teknoloji ayıbı ama çay su filan isterdi. Tvyle pak aramız yok. kapalı olsa farketmeyiz.

  4. DenDenAk diyor ki;Çok tatlısın glin bizim evde bir pc bir laptop var ama eşim kıskanıyor bilgisayarları. Ben hangisini sahiplensem onun başına oturuyor. Bir ara kızım doğmadan aynı odada msnden konuşuyorduk. Korkunç bir teknoloji ayıbı ama çay su filan isterdi. Tvyle pak aramız yok. kapalı olsa farketmeyiz.

    bizde aynen öyleyiz:)))canım ya ne kadarda ince düşüncelisin hatta süpersin emeklerine sağlık

  5. yorumlarınızı okudukça yüzlercesini yapasım geldi.20 den fazla oldu.ama kimse ana malzememi sormamış.ben de bekliyorum.biri sorsa da anlatsam diye.en iyisi siz söyleyin nedir bu ahşap gövdeler?Teşekkürler hilaltimur,semyıl,sevimlihayat,gülseyhan…bakın böyle sayarken aklıma bir zamanların piyanistşantörleri geldi.hani,ooo…kimlerde gelmiş diye çaldığı parçanın üzerinde methiyeler okuyan.

  6. yess…fiamma.abeslang yani dr larn aaaa,de bakiim çubukları.sağlıkçı arkaşıma kutuda açık gelince steril değil diye bana verdi onları.ben de önce bir kuş evi yapıp balkona astım.kalanı da bir çerçeve yapımında kullanılacaktı ki,fikrim geldi :) asenayağmur teşekkür ederim canım,fiamma sana da tabii ki.

  7. sor,sor fındıkkurdu.bunların teneke kutularından tığ kutusu oldu bana.Bir sevdiceğim de boyadı bir güzel.o ruhsuz plastik tığ kutularından almamakta inat etmiştim zaten.bu çok şirin oldu.Serpil imin ellerine sağlık.

  8. Huzurevi yardım etkinliğimiz başladı.Aramızda olmanızdan büyük mutluluk duyarız.Biz Bulutgolgesi ndeyiz.Bekleriz.