mutluyum, üretiyorum :)

-

Malum küresel mali kriz tüm dünyayı ve ülkemizi etkiledi. Uzun zamandır işsizim, boş durmakla olmuyor bişeyler yapmak lazım, ne yapayım derken canım annem ”şu patiklerden örüp satsana” dedi. Ben de şimdi bu görmüş olduğunuz patikleri örüp satıyorum tabii annemin de çok büyük yardımı var. E akmasa da damlıyor Allah bereket versin. Satıldıkça daha bir hevesli örüyorum ve mutlu oluyorum. Fotoğrafta görmüş olduğunuz ayaklar hepinizin çok yakından tanıdığı marvile ait :))

19 yorum gelmiş

  1. marvil

    ayak mankenliği de yaptım,patiğimi de kaptım:)üreticiye tüketici yorumu:elinize sağlık bu soğuk günlerde sıcacık giyiyorum.ben de yaptım tarif üzerine ama sizinkiler gibi sıkıcık olmadı nedense.ipten kaynaklanıyo olabilir mi acep?hemen de ipe atarım suçu:)hedefim kulağı geçmek.hadi bakalım!bu arada ayaklarımı sigortalatsam mı ki?:))

  2. merytolg

    merhabalar;ellerinize saglık çok güzeller fakat nasıl yapıldıgı ve yapım aşamasıda olsa daha memnun olurdum mantıken düşünülebilir fakat tarifide olsa zahmetsiz olurdu

  3. marvil

    elimden geldiğince yakın çekmeye çalıştım.inş. anlaşılır olmuştur.bu arada hani bu patiklerin ilk sahibi?

  4. dilevser

  5. pelos

    Bol kazançlar dilerim ben de.. üretiyorum o halde mutluyum da diyebilirsin. ellerine sağlık. marvilin de ayaklarına.. :))

  6. artemis921

    Arkadaşlar güzel yorumlarınız ve temennileriniz için hepinize çoooook ama çoook teşekkür ederim. İnsanın kendi el emeğiyle bişeyler yapması kazanması çok güzel bir duygu gerçekten.Kısaca dilim döndüğünce tarif edeyim:1- 36-37 numara bir ayak için 65 ilmek başlıyoruz ve yüzünden sayıldığında 4 sıra olacak şekilde haroşa örüyoruz.2 – 25 ilmeği örüp ortadaki 15 ilmeği kesiyoruz. kalan 25 ilmeği de örüp başa dönüyoruz ve kestiğimiz yere kadar gelip 19 ilmek atıyoruz. ve kalan ilmekleri örüp başa geliyoruz.3- iki sıra daha örüyoruz .4- Örgünün tersindeyken 25 ilmek örüp farklı ve daha ince bir ipi (ben seccade işlemekte kullanılan simli ipi tercih ettim) bağlayıp bir ilmekten 6 ilmek yapıyoruz. İpi arkadan yürütüp araları da bir ilmek örüyoruz (normal iple yani patik ördüğümüz iple) 9 tane odacık yapıyoruz.5- bu şekilde simli iple 4 sıra örüp örgünün yüzündeyken normal ipimize geçip 10 sıra örüyoruz şişteki ilmekleri her iki yandan 52 yada 53 ilmek kalacak şekilde ayırıyoruz ortada da 8 yada 9 ilmek bırakıp bebek şapkasının arkasını örer gibi geri döne döne bitiriyoruz.Uff amma yoruldum örmek anlatmaktan daha zormuş :))Umarım anlatabilmişimdir.Marvilcim yakın plan resim desteğin için teşekkürler. Bu sefer güzel olsun diye resimleri photoscape’le süsledim sonuç pek iyi olmadı. Sen belki gevşek örüyorsundur ben çok sıkı örerim ondan olabilir. İp çetiklik ip diye satılan iplerden. İpe bahane bulma sende iş yok :))))

  7. fiamma1

Bir Cevap Yazın

Çiçek motifli patik örgüsü

| | 0 Yorum

Anlatımlı patik örgüsü

| | 0 Yorum

Mavi örgü patik (anlatımlı)

| | 3 Yorum

Nakışlı patik nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi örgü mor babet patik modeli

| | 94 Yorum

Yeşil pembe tığ işi örgü babet patik modellerim

| | 9 Yorum