N.Jude: savaş karşıtı aktivist bez bebek

-

bez bebek
Jude kardeşi John ve ailesi ile beraber tinimini bir hayat sürüyordu mutlu ve sakin, herkes gibi… Bir gün ondan kilometrelerce ötede bir savaş başladı. Bu dandik savaş iki kardeş için de o kadar anlamsızdı ki, adı üstünde savaştı işte. Sonuç ne olursa olsun vahşetti, zarardı. Savaş ölen çocuklardı, ağlayan annelerdi. Masum insanlar ölürken silah baronlarının ceplerinin dolması demekti. Babasına göre savaş gerekliydi, radyoda hergün kahramanlık şarkıları çalıyor, askerlerin Vietnamlı sözde savaş makinelerini nasıl kahramanca öldürdükleri anlatılıyordu. Babası bunları duydukça bir kez daha evet diyordu, savaş kaderimizde varsa, o zaman kanımızın son damlasına kadar….! Jude daha fazla dayanamadı, bir sabah erkenden evi terk etti, giderken en çok John için üzüldü, ama bir yere yerleşir yerleşmez onu da yanına alacaktı. Jude, John’a mektup yazmaya başladı, yazdı, yazdı… ama John’dan cevap gelmiyordu..

bez bebek

bez bebek
Jude’un mektuplarını ve ilgili post’un devamını burada okuyabilirsiniz! Sevgiler!

6 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Saçlarına, tulumuna, çantasının içindekilere, broşuna herşeyine bayıldım ben bunun gerçekten.. Çok farklı ve detaylı bir çalışma yine ellerine sağlık bayıldıııım :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum