naht sanatını duymuş muydunuz?

-

İzmirdeki projemizde geleneksel sanatlardan naht sanatını da tanıttık.Ahşabı kıl testere ile dantel gibi oyarak yapılan bu sanatın müstesna bir örneği.

Burada da bu sanata gönül vermiş emekli mimar Ömer ERKARAMAN Beyi görmektesinizresimler içinÖmer Erkaraman beyin sitesi için

21 yorum gelmiş

  1. DenDenAk

    Biraz önce sitenizi gezdiğimde hayranlıkla seyretmiştim, nasıl sabırlı insanlar bunları yapanlar, muhteşem.

  2. mugearikan

    Hocam sayenizde bu yaşımda geleneksel sanatları öğrenmeye başladım, naht sanatını duymuştum da kaatı sanatını hiç bilmezmişim, cahillik işte ama sağolun sayenizde keyifle öğreniyorum, keşke herşeyi böyle keyifle öğretebilselerdi değil mi…Teşekkürler.

  3. Gerçekten çok büyük bir emek ve sabır gerektiren bir iş. Kıl testere ile bu kadar narinde olmasa bir kaç iş yapmıştım ama bunlar inanılmaz güzellikte üstelik çok ince detaylı.Ellerinize sağlık.

  4. sybella

  5. SEMYIL

    nalancım muhteşem bunlar. ve de çok sabır gerektiren işler.hayranlıkla seyrettim ama yine yine bakmaktan kendimi alamayacağım:))

  6. cadikazani

  7. nalana

    sevgili arkadaşlarım ,beğenilerinizi yazdığınız bu çalışmanın sahibi artık benim dostlarım arasında,kendisi İzmir günlerimde sıksık gördüğüm ve projemizde yer alan bir sanatçı.Sanattaki başarısını gördükleriniz kolayca gösteriyor size Ben insani yönünü de gördüm ve güler yüzlü,esprili ve paylaşımcı oluşunu tesbit ettim.Bir akşam kendi kurs atölyesinde dersine konuk olduk resimler çektim.Blogumda yayımlayabilir miyim diye izin isteyince Ömer Bey omuzlarını silkip arkadaşlarına döndü ve”bence sakıncası yok,hanım benim burada olduğumu biliyor “demez mi?Oradaki beyler ,hanımlar ve biz çok güldük.Ne yazık ki resimleri laptop yedi.

  8. fiamma1

  9. yildiz32

  10. gydr1992

  11. nalana

    Aman ne güzel yorumlar bunlar.Ben de Ömer Beye haber vereyim de okusun.Evet canım arkadaşlarım,her birimiz bizim olan şeylere sahip çıkarak,yaparak,seyrederek,anlatarak teşvik, ederek atalarımıza görevimizi yerine getiriyoruz.Darısı başkalarının hatta görevi olup da ilgilenmeyen ilgililerin başına olsun.

  12. sserapp

    Çok muntazam çalışılmış. Çok zarif görünüyor. Olmuyor ama bir yaşımıza daha girdik:)Teşekkürler Nalan Abla.

  13. saatoniki

    naht’ların konulduğu kutuyu beğenmedim. bu eserler böööle kadife kumaşlar içinde , yapanlar ise atlas kumaşlar içinde sunulmalı.. saygıda kusur edilmemeli, ellerinden öpülmeli.

Bir Cevap Yazın

Tahta dil çubuğundan yakma kitap ayracı

| | 0 Yorum

Ahşap üzerine yakma sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma motifli kitap ayracı

| | 0 Yorum

Baykuşlu ahşap sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma yazı nasıl yazılır?

| | 1 Yorum

Ahşap üzerine dekoratif yakma resim

| | 1 Yorum

Ahşaptan minyatür motor yapımı

| | 0 Yorum

Ağaç dalından çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama minyatür evler

| | 5 Yorum

Ahşap minyatür işlerim

| | 0 Yorum

Ahşap yakma pano nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap maket gemi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kıl testere oymalı raf

| | 4 Yorum

Ahşap soyağacı

| | 0 Yorum