Nakış malzemeleri nereden alınır?

-

nakis-malzemesi-nereden-alinir

Nakış muazzam bir el işi, en azından bir çeşidini illa ki severiz. 10marifet’te de kendi özel kategorisine ve zengin bir kaynağa sahiptir gözümüzün nuru nakış. Nakış işlemek için malzemelere ihtiyacınız varsa, HOBIUM’da ilgili yönlendirmelerden örnekler işinize yarayacak:

Makas

nakis-makasi-nereden-alinir

İşlemelerde kullanmak için çok zarif makaslar var, bu ince işe yakışır zarafette olanları kullanmak hem zevk hem de ince yapıları dolayısıyla elverişli. Fotoğraftaki güzel makas ve daha fazlası için buraya gidebilirsiniz.

nakis-ignesi-nereden-alinir

İğne

Nakış için farklı tekniklere hitap eden farklı iğneler mevcut tabii ki. Boncuk iğnesi, Brezilya nakışı iğnesi, kurdele iğnesi, panç iğnesi ve diğerleri için buradan buyrun.

nakis-kasnagi-nereden-alinir

Kasnak

Nakışın olmazsa olmazlarından biri de kasnak. Üstelik artık kasnaklar çerçeve olarak da kullanılıyor ve şahane duruyor. En güzel hediyeliklerden biri değil mi sizce de kasnakta zarif bir işleme? Kasnak çeşitleri için buraya bakabilirsiniz.

nakis-ipligi-nereden-alinir

İplik

Nakış ipliği çeşitleri insanın aklını başından alabiliyor; o kadar çok renk ve doku var ki! Burada aradığınız nakış iplerini mutlaka bulacaksınız, yalnız biraz fazla çeşit var, bilginiz olsun:)

nakis-dergileri-ve-kitaplari-nereden-alinir

Dergi / Kitap

Nakış öğrenmek ve motif çıkarmak için faydalanabileceğiniz dergi ve kitaplar illa ki işinize yarar. İnternet yokken onlar vardı ne de olsa :)

Bunların dışında bazı yardımcı aletler de var, belki işinizi kolaylaştıracak şeyler bulursunuz. Hepsi burada.

Bir Cevap Yazın