Nakışlı keçe kitap ayracı

-

simli-hat-islemeli-kece-kitap-ayraclari
Merhabalar, kitap okumayı oldum olası çok sevmişimdir. Dini kitaplar için kendime özel bir ayraç yaptım, bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim, bitince çıkan sonuca bayıldım. Neredeyse bütün arkadaşlarım fb’da yayınlar yayınlamaz hediye istediler. Şimdi elimde kalmadı, tekrar yapmak için kolları sıvadım. Desenini hat sanatı yapan sayfalardan kopyaladım, nakış programında üzerinden sargıyla geçtim. 3 mm kalınlığındaki siyah keçeyi önce lazerde kesip sonra da nakışını nakış makinesinde sarı sim iple geçtim. Püskülünü de yine sim iplikle elde yaptım ve ayraçlarım muhteşem oldu.

3 yorum gelmiş

  1. bzmdnymz

    merhaba ^_^ ben de bayıldım harika olmuş elinize sağlık, başka çalışmalarınız varsa merakla bekliyorum :) sevgiler..

Bir Cevap Yazın

Alala Tasarım Atelyesi

El Sanatlarına merakımı lisede farkettim lise bitince Beyoğlu olgunlaşma enstitüsü nakış bölümüne kayıt oldum orada gördüğüm 2 yıllık eğitimin sonunda desinatör olarak nakış atölyelerinde çalışmaya başladım halen desinatör olarak çalışıyorum nakış ve lazer desenleri çizip sipariş üzerine keçeden lazer kesim el süslemeli Amerikan servis takımları,kapı süsleri,kına taçları çantalar vb. ürünler hazırlayıp,renkli kişiliğimle uyum sağlayan rengarenk keçelerle sipariş üzerine müşterilerime keyifle hizmet sunuyorum..

Keçeden fiyonklu kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum

Gereken malzemeler: istediğiniz renkte keçe-ayraç-yapıştırıcı. Ayracınıza uygun ebatlarda 3 ayrı keçe kesiyorsunuz. Ortadaki en uzun keçenin ortasına yapıştırıcı sürerek ortada birleştiriyorsunuz. Fiyonk şekline getiriyorsunuz, yapıştırıyorsunuz. Kalan parçayı ortalayarak ortasından yapıştırıp, ayracı arasında kalacak...