23 yorum gelmiş

  1. esinsel

    teşekkür ederim arkadaşlar.dolap içlerinde falan kullanılan örtulerden sesiber.önemli olan kabartma desenli olması.kriizantemcim akrilik boya kullanıyor,üzerine parmak yaldız geçiyorum.

  2. nalana

    Evet Ankarada önünden geçen çocuklara özellikle anlatıldı ve beğenildi diye de ben ekleyeyim.resimleri de çok güzel çekmişsin canım

  3. SEMYIL

    evet evet bu güzellikleri yakından gören bir şanslı daBENİM. :)))resimlerde de güzel çıkmışlar ama yakından daha bir başkaesinselcim bence bilezikleride görücüye çıkarmalısın.di mi nalancım ?tekrar ellerine fikrine sağlık canım arkadaşım. :))

  4. SEMYIL

    haa esinselcim, bilezikler deyince HEPSİNİ kasdediyorumsadece bu tarz olanlar değil :)))anladın sen onu :)))

  5. esinsel

    canım arkadaşlarım, çok teşekkür ederim.semyılcım anladım,ne kadar naziksin:)) neduk, bu tezahurata can mı dayanır,tamam diğerlerini de koyacağım.hay allah iyiliğinizi versin, yanaklarım kızardı:))

  6. nazesen

    Evet bileziklerde çok hoştu.Ayrıca diğer bilezikleri de isteriz.Yakından gören bir diğer kişi de benim bu güzel defterleri.Ve de çok beğenenlerden.

  7. dilevser

    Ya cidden çok hoş olmuş.. Peki o tellerin aralarını falan tam nasıl kestiniz ya da nasıl yaptınız da böyle sanki kendi kapağı gibi oldu defterin? Denemek istiyorum :)

  8. esinsel

    çok teşekkür ederim arkadaşlarım :) hemen merakınızı gidereyim.hazır defter üzerine çalışmadım.iki adet kapak yapıp,fotokopici de arasına kağıt koydurarak,spiral cilt yaptırdım.kapakların yapılışı da şöyle: asetatın her iki tarafına da naylonu yapıştırıp (beyaz tutkal kullandım)iyice kuruduktan sonra akrilik boya ile boyayıp,yaldızlayıp vernikledim.tabii her aşama da bir gün beklemek gerekiyor yani birazcık sabır lazım.bunun dışında çalışması,son derece kolay ve zevkli.yaparsanız sevinirim ve görmek isterim.hepinize sevgiler ve tekrar teşekkürler :))

  9. asyayaren

    ben de tam spirallerin arasını nasıl yaptın diyecektim ki…. cvp vermişsin abla. ellerine sağlık bayıldım ben . benimde mutfakta kullandığım bir örtüm var . artık kopmaya başladı. onları bende değerlendirmek için saklamalı.onu yapacam bunu yapacam diye maymun iştahlılık yapıyorum ama bişiy yaptığımda yok:(((

  10. esinsel

    teşekkür ederim asya ve embir :)) asyacım, yaparsan atık yeniye döner ve mutlu olursun.bence seninki maymun iştahlılık değil,kafa doluluğu.ama yapmayi istemen ve düşünmen ne kadar güzel,hiç sıkma kendini canim.şimdi gelelim nedukcuğumun sorusuna :)) eveet….kitap ayıracı var.yukarıdaki fotoğrafın altında görünen ayıraç aslında.benim sade ayıracım.neduk,buradaki kermestekileri biraz değiştirdik.nazesenin, çok güzel bebek çalışmaları vardı.benim ayıraçları ortadan ikiye kesip,üzerine nazesenin bebeklerini monte ettik,öyle güzel oldular ki.ama yazıkki bende ne kendileri, ne de fotoğrafları var.nazesencim duy sesimi:)) benim sade olan da bu….

  11. dilevser

    Hmmm.. Evet kendi kapağı gibi duruyor demiştim gerçekten kendi kapağıymış… Şimdi karşımdaki kitaplıkta duran kapaklarını sevemediğim için kullanamadığım o güzelim defterlerim yerlerinden çıkartılacak, eski bir naylon örtü bulunacak örtü sandığından, kapak yapılacak ve nazımızın geçtiği fotokopici arkadaşa gidilerek eskiyi söküp yeni kapağın takılması istenecek ve tabi becerebilirsem çok güzel bir defter sahibi olunacak :) Ben öğrencilikten yeni çıktığım için hala kullanılmamış bir sürü defterim ajandam var. Şimdi onlar varken yenisini yapmak ta eskileri değerlendirme amacımızdan sapmak olur değil mi? :)

  12. esinsel

    harikasın sevgili dilevser :))eskileri yenilemek, değerlerine değer katacak, ne iyi düşünmüşsün.kolay gelsin,eminim çook güzel olacaklar.

Bir Cevap Yazın

Prenses balkabağı arabalı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Balerinli anı defteri

| | 0 Yorum

Saten kaplama bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Küçük Prens temalı erkek bebek anı albümü

| | 0 Yorum

Renkli bebek anı defterleri

| | 1 Yorum

Erkek bebek anı defteri – keçe prensli

| | 0 Yorum

Pırıltılı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Deniz kızı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Prensesli anı defteri

| | 0 Yorum

Prenses bebek fotoğraf albümü ve anı defteri

| | 1 Yorum

Prensesli somon renk anı defteri

| | 0 Yorum

Keçe minik pilot anı defteri

| | 0 Yorum

Çerçeveli bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Uçaklı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Uçan balon anı defteri

| | 0 Yorum