11 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Hayırrrrr bu kolyeye sakın dokunma harika olmuş Bediacım harika :) Gel çırak sana ustalığı veririm yakında o kadar güzel olmuş hakikaten :) Bir an Alla allaaaaaa ben ne zaman yaptım bunu der gibi oldum şaşırdım vallahi. Çok güzel olmuş güzelim çooook :) Hadi bakalım devamı gelir artık sen sökmüşün bu işi :) Sıkılana kadar yap bakalım :)

  2. zulaltan

    vay vay!!! bizim küçük bedia’ya bak sen neler yapmış haberimiz yok çok başarılı olmuş zaten şenay’dan tam puan almış bize de ellerine sağlık bedia demek düşer :)

  3. senayatilgan

    Bak şimdi birşeyi daha farkettim (dönüp dönüp bakıyorum yeminle :) ) Dış dairede de aynı incelikte tel kullanmışsın ve bu telleri kat kat yapıp kalın hale getirmişsin. Muhtemelen birşeye sardın sonra çıkardın bu kaar düzgün yapmak için ama birkez daha tebrik ederim :) Bak bir çok deneyen oldu kalın telleri yok diye ince tel büküldü ama sen kat kat yapmış mukavemetini arttırmışsın kısssss :) Gözüme girdin valla :)

  4. senayatilgan

    Bak bir daha döndüm baktım ve bir şeyi daha farkettim :) Senin ilk yayınladığın çalışmalarla sonuncular arasındaki bariz farka bir baksana Bediaacım :) Vallahi 10marifette pişiyorsun sen ha ben sana söyliyim :) Gelişme harika çalışmalr da fotoğraflarda güzelleşmiş vallahi :) Tü tü tüüüü :)
    Doğa sevgisi var genç kızımızın içinde onun için bir maşallah daha :) Gerçi o çiçekleri falan muhtemelen annen dikmiş ve onun isteğiyle evdedirler ama olsun sevgi annenden sana geçsin öyle bile olsa :)

  5. ssserpil

    oooo valla bedıa cım nefıs olmuş…bende resmı göruncee bı ahhhh senayyy dedım ama altında senın adını görünce şok oldum…harıka ellerıne saglıkkk

  6. Bediaaa

    teşekkür ederim hepinize okuldan gelir gelmez bilgisayara bir oturdum bir sürü yorum yazmışsınız. Okudukça seviniyorum. biraz daha çalışmalıyım derken ağaçlı kolye konusunda demiştim. bu kolyeye ellemem zaten :) ama Şenay Ablacığım senin ağaçlara bir baktım böğle gövdesi eğimli falan o yüzden çalışmalıyım demiştim ve evet iki tel kullanmadım çünkü başka yoktu :) bende krem kutusuna sararak yaptım :) çalışmalarımı bilmem ama fotoğraf konusunda gerçekten iyiye gidiyorum. önceki fotoğraflar bozuk bir makineyle çekildiği için öyle yeni makinem daha iyi çekiyor. birde senaat abla saolsun ağaç çimen derken bana bu fikri verdi bende evdeki çiçeklerin üstünde çekiyorum fotoğrafları.

  7. senayatilgan

    Heeeeyyyyyytttt :) Ustan ööpsün seni emi :) Çok daha iyi olacksın Bediacım çok daha iyi :) Ama mantığını yemiş yutmuşsun gerisi hayal gücüne kalmış artık :)

Bir Cevap Yazın

Bediaaa

Hepinize merhabaaa.. Öncelikle 14 yaşındayım. Ailemi,arkadaşlarımı ve hayatımı çok seviyorum.(Şu sınavlar olmasa daha iyi ama. :D ) Hemen hemen iki yıldır yenileme,geridönüşüm ve yeni şeyler üretme çabası içindeyim. Hep takip ettiğim Sitedir 10 marifet. Umarım becerebilirim ne diyeyim :)

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum