Ne olur ekmekleri bayatlatıp atmayalım

-
mutfak-icin-kumas-ekmeklik-dikis

Evet eminim hepinizin evinde olur fazla alınan ekmekler, yenileri gelincede birikip bir köşede bekleye bekleye bayatlayıp giderler. İşte ben de annemin ısrarları doğrultusunda fazla kalan ekmekler bayatlamasın diye bu çantayı tasarladım ve diktim. Annem bize ekmeğe saygıyı ve değeri öğretti, sanırım hepimiz ekmeğin kutsallığına ve değerine inanarak büyüdük. İşte çantamın yapımı ve kuruyan ekmekleri nasıl değerlendireceğimiz hakkında annemin nefis tarifi renklicehobiler diyarımda.

12 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    ellerine sağlık guzel ve kullanışlı olmus,bizde de ekmek atılmaz olmadı rendeleyip derindondurucuda saklarız:))

  2. Yamali bohca

    Ben fazla alınan ekmekleri buzdolabında saklarımki bozulup çöpe gitmesin. Yada derindondurucuya koyup köfte yaparken kullanırım. Ekmek çantan güzel olmuş, eline sağlık. Annenin tarifi için ayrıca teşekkürler. Bayat ekmekleri bende önce dilimleyip tereyağı sürer ve tereyağının üzerinede yumurta ile peyniri karıştırıp sürerim. (yada sadece kaşar peynirini dilimleyip üzerine dizerim) Sonrada fırında kızartırım. Hafta sonu kahvaltılarında mükemmel olur.

  3. sibelmerve

    elinize sağlık bizde misafir olmadığı sürece fazla ekmek alınmaz alınırsada aynen yamalı bohça gibi sabah kahvaltıda fırında kaşarlı ekmek yapılır yada çekilip derindondurucuda köfte için yerine alır.

  4. Renkli ce

    yamalıbohça, senin tariflerini de deneyeceğim.fiamma1, sibelmerve, fındıkkurdum teşekkürler03belinda düşünceme saygın için teşekkürler.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin