Nereye baksam keçe işi

-

Bu keçe işi aldı yürüdü, öyle görünüyor. Anladığım kadarı ile kullanım kumaştan daha kolay, kestiğin zaman iplik atma derdi filan yok, seri üretim için de uygun.İşte bir seri üretimciden örnekler. Cici suratlı kızlar.

ve rock çılgınlarına özel

20 yorum gelmiş

  1. belgin41

    Çok güzel bu şirin suratları, gitarı bir biri ardına kullanıp çocuk odalarına şirin abajur olabilirler. Bahsettiğiniz gibi rahat çalışabilecek malzemeye benziyor. Denemek lazım.Sevgiyle kalın.

  2. embir

    banucum ya bunları çok sevdim kızlardan kendime gitarlardan da kujuma yapıcam. Çok güzel çooook bayıldımmmm.

  3. renklitasarimlar

    Haydaa yazdım yazdım site servisten düştü yorum silindi.:((Sonuçta demiştim ki, keçe şahane bir malzemedir ve çamaşır suyuyla bile rengi atmıyor.;-)

  4. sesiber

    Banuca sen seç birini ya da başka birşeyi ben sana yapayım. Acele et yılbaşına kadar eline geçsin. Ciddiyim bak. Bekliyorum seçimini.

  5. banuca

    canııım sesiber, çok teşekkür ederim. Madem öyle, benim favorim kalpli bişeylerden yana, tasarımı sana bırakıyorum ki sürpriz olsun, öppptüm seni…

  6. acemihobici

    ben dün yorum yazmıştım, yine 503 çıktı, yorumunuz eklendi dedi sonra ama yalan söylemiş, eklenmemiş. neler oluyor sitemize arkadaşlar?banuca, çok yoğunum bu aralar, fazla giremiyorum siteye, ama aklım sizlerle…çok güzel şeyler bunlar, ben de istedim valla, paylaşımın için sağol canımın içi.

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum