17 yorum gelmiş

  1. mugearikan

    Hiii sonunda yayınlanmış çok sevindim:o)) çünkü Neri sultan ı yapmak yaklaşık 3 günümü aldı, nasıl bir şey çıkacağını ben bile bilememiş olduğumdan böyle bir takı çıkınca da çok heyecanlamıştım ve hemen paylaşayım istemiştim.Canım Nalana o ne güzel bir dilektir öyle sana en içten sevgilerimi gönderiyorum.SSerapp çığım, sana da teşekkür edip sevgiyle kucaklıyorum.

  2. fiamma1

  3. banuca

    O kadar güzel anlatıyorsun ki, hani bazı romanları okurken zihninde canlanarak akar gider, sanki film seyretmişsin gibi hissedersin ya, işte senin yazılarını okurken aynı o şekilde gözümde canlanıyor, Neri sultanın sandıktan fotoğraftaki harika takıyı aldığını görür gibi oldum, lütfen devam et…..

  4. mugearikan

  5. mugearikan

    Banuca, ne desem sana…ne güzel şeyler yazmışsın yine..Neri benden biri olduğu için yeni takılarla devam ettirmek istiyorum ama bakalım:o))Teşekkür ediyorum sana.

  6. nalana

    yok anam Mügeciğim sen tasarım yap öykü yaz ,tanıtımını bana bırakyahu arkadaşlar bu Mügenin anacığım;resmin altında yazanla linkini verdiği site aynısı,oysa onun halen duran ve pek de güzel gezilebilen eski sitesi var ,sonracığıma pasajı falan da var yan tarafta görünüyor.Bu nalanacağız bunların hepsini bir arada burada yazdı.varın gidin üşenmeyin okuyun.oradaki linkleri tıklayıp gezin sonra açık kalan ağzınızı iki eliniz marifetiyle kapayın.Tamam tamam teşekküre gelmeseniz de olur ben ettiğinizi kabul ediyorum:)))

  7. Benden

    Böyle kaliteli işler üreten ” kaliteli ” insanlarla tanışmak ne harika birşey…Bütün yabancı arkadaşlarıma gururla sizden bahsedeceğim.Ayrıca mutlaka yurtdışına yönelik bir site hazırlamanız lazım.Yaptığınız iş ne tek başına takı ne de edebiyatacaba ” Edebi-takı tasarımı ” desek olur mu ki :))Ya da takının şiir hali

  8. nalana

    bendennnn cok yasa e mi`takının şiir hali`betimlemeye bittim vallaaa mugecim hemen sitenin adini degistir bence

  9. fiamma1

    Ayy susayım yazmayım diyorum yoksa sonunda geveze ilan ediliyorum ama dayanamayacağım yazacağım yine sevgili benden oyle güzel seyler yazmış ki gel de katılma benim de aklıma masalsı takılar demek geliyor her öykülü takı da ama şiirsi takılar da olur hani:)))

  10. mugearikan

  11. nalana

    Eh İstanbula bir geleyim hele harmandalı ,çifte telli ne bulursak oynarız .Annene (ilham perısı)selaaaaam

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
mugearikan

Önce takı....yıllarca,10 yılı aşkın bir süre..resmen aşk. Aşkın mola vakti geldiğinde yeni bir aşk çoktan doğmuştu ahşap...sonsuz...yapıyorum, satıyorum..

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum