Perşembe, Aralık 8, 2016

11 YORUMLAR

  1. hayat bulmus yasama donmus elinize saglik..bende kendimce birseyler yapiyordum sonra bir gun “ECE AYMER ATOLYE BEYAZ” a ugradim gorduklerim karsisinda nefesim tutuldu, iki haftadir hafta ici yogun tempoma ve iki cocuga ragmen atolyeye devam etmekteyim…keyifle birseyler yapmak eskilere can vermek cok cok guzel…keyif kahveleri icersiniz uzerinde saglikli gunlerinizde insallah..

  2. nefis bir yenileme olmuş, güle güle kullanın. Bende de eski parlak cilalı aynı tarz sehpalardan var. Ciladan dolayı boya tutar mı bilemiyorum, çok iyi zımparalamak gerekir sanırım.

  3. harika olmuş, bayıldım ayrıca sabrınıza hayran oldum. ben böyle bir işe kalkışsam kesin yarım kalırdı.

  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.nacizane bir önerim var.resimden görebildiğim kadarı ile sehbanın ayak kısımlarında oymalar motifler var galiba.dore rengi parmak yaldızla cok az hafif dokunuşlarla onlarıbelirginleştirebilirsiniz.hatta sehpanın kenar kısımlarına daparmagınızla hafifçe sürerseniz sanki daha hoş olur gibigeldi.isterseniz sehbanın görünmeyen (arka kısmında) küçük bir bölgesinde deneyebilirsiniz. beğenmezseniz hemen zımparalayıp beyaza boyayabilirsiniz.

  5. arkadaşlar bu yazılarınızı bende okudum ve gerçekten içinizdeki bu nostaljik duyguyu canlandırın ve evlerinize birertane çiçek model zigon sehpalardan alın derim bunun enkolay ve cazip olan yoluda cazipal.com diye bir internet mağzasından bulabilirsiniz buraya tıklayabilirisiniz