NİHAYET

-

Çok uzak kaldım güzel kasabamızdan sevgili arkadaşlar.Tabii hiç uğramıyor değilim ama eskisi kadar olamadı çoktandır.Ne kadar çok yeni sakinimiz olmuş bu çok hoş:)hepsine hoşgeldiniz diyorum.Minik kolyelerimden bir demet,buyrunuz efendim.

23 yorum gelmiş

  1. esinsel

    oooo aranızda olduğum için ne kadar mutlu oldum:) hepinize ayrı ayrı pek çok teşekkür ederim.arzu eden arkadaşlarıma istedikler modelden yaparak zevkle hediye ederim.postaneme adresinizi bırakmanız yeterli:)

  2. SEMYIL

    Hepsi birbirinden güzel olmuş esinselcim.en alttaki siyah beyazlıların alt sırasına yaptığın uçlar ayrı bir hava katmış.ellerin hiç dert görmesin.

  3. SEMYIL

    esinselcim…..ne olur artık yapmıyorum/ yapamıyorum deme ………yenilerini görmek için sabırsızlanıyorum can dostum:))

  4. esinsel

    Semyılım epeydir yapmıyorum gerçekten de.oysa en zevk alarak yaptığım iş diyebilirim:) aklımda bir şeyler var aslında da karşıya geçip malzeme almam lazım.

  5. SEMYIL

    sen bana söyle ,tarif et ben alırım sana karşıdan .ben daha sık geçiyorum karşıya,ya daaaaa gün ayarlayalım birlikte kaçalım karşıya…:)))bir de keyif yapalım :))))

  6. BERFUM

    AYY NE GÜZEL MUHABETLER BUMLAR ÇOK HOŞUMA GİTTİ. BEN DAHA YENİ ÜYE OLDUMDA. GEZİYORUM ÖYLE SİTEYİ. HEPİNİZ BURADANMI TANIŞIYORSUNUZ MERAK ETTİM. BU ARADA ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZELLER :)

  7. esinsel

    hoşgediniz BERFUM :) evet semyıl ile ve birkaç arkadaşımla burada tanıştık ve görüşmeye başladık.harika dostlarım oldu hepsi.bu yüzden çok mutluyum ve de çok şanslı hissediyorum:) eğer siteyi izlemeye devam ederseniz,yüzyüze tanışılmasa bile çok güzel paylaşımların olduğunu göreceksiniz.sevgiler size:)

  8. SEMYIL

    BERFUM, hoşgeldiniz. esinsel’imin dediği gibi biz buradatanıştık ve birkaç arkadaşımızlada görüşüyoruz.çok güzel dostluklarımız oldu ve devam ediyor.arşivi araştırdıkça çok çok güzel sohbet ve bilgi alışverişlerinigöreceksiniz.:)))esinselcin tamam bak havalarda güzelleşti sen kendiniayarlarsan ben hemen ayarlanırım:)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum