Nikah gününe özel kokulu taş isimlikler

-

kokulu-tas-isimlik-modelleri
Bir kokulu taş kalmıştı merak salmadığım. Onu da deneyerek videolar izleyerek başardım. Bilmiyorum sizler nasıl bulursunuz ama benim çok hoşuma gitti. Hem çok keyif verici, hem de ortaya çıkan ürün bana göre harika.
İlk denemem 10 yıl geçmesine rağmen nikah masamda yer almasa da evimin en güzel köşesinde yerini almasını istediğim, nikah günümüze özel bu isimliği yapmak oldu.

Sizler için de fikir olması amacıyla paylaşmak istedim. Nikah masalarına, düğün, nişan gibi istediğiniz herhangi özel bir gün için bu tarz isimlikler hazırlayabilirsiniz.

kokulu-tas-isimik-modelleri-2

Bilhassa nikah ve evlilik yıldönümünü unutan beylerin tam da gözünün göreceği güzel bir köşeye koymak için :D Diğer görsellere buradan ulaşabirisiniz.

kokulu-tas-isimlik-modelleri-1

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
kym

Bu işe hobi olarak başlamıştım.Aylar hanımın yaptığı ürünleri eksiksiz takip ediyorum ve yaptığı işlere hayranım. bana bu yolda bi nevi ışık oldu.kendisine sonsuz kere teşekkür ederim. Yaptığım her ürünü severek üretiyorum.Ve onlardan ayrılmak çok zor geliyor.Ama insanların en özel ve mutlu anlarına dokunabilmemin mutluluğu ise beni daha başarılı olamak için güçlendiriyor. :)