17 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Hahaha :) Serpillll valla çok güzel görünüyor. Önce tellerle kalıp hazırlamıştır tahminimce sonra da dikmiş ve ben dantel detayındaki inceliğe hasta oldum… Başka kumaş olsa o kadar şık olmazdı herhalde…:) Kesin yap serpilcim, Şanın yürüsün :)

  2. yenihayat54

    tüm arkadaşlara teşekkür ederim,elimde olmayan nedenlerden dolayı yorumlarınıza hemen cevap veremedim,kusura bakmayın..bu nişan sepeti için yeniden evlenmenize falan gerek yok:)eğer isterseniz ev dekorasyonu içinde kullanabilirsiniz..mesela alt kısmını salonun bir köşesinde çiçek sepeti veya gazetelik,üst kısmınıda,misafirleriniz için hazırladığınız masadaki mamalara misafir gelene kadar sinek konmasın diye kullanabilirsiniz..seçenek çok..amaaa nasıl yapıldığını söyleyemem ben bunların satışını yapıyorum:))tamamenn duygusal..bu kadarda açık sözlüyüm:))sevgiler hepinize..beni facebooktan takip etmek isteyenler https://www.facebook.com/ynhyt tıklayabilir..

  3. yenihayat54

    alonenes cim mesaj yazdım ama gelmedi sanırım..ben görmeyeli marifet değişmiş..mesaj yollama olayını çözene kadar baya zorlandım:))

  4. yenihayat54

    ay burdan da yazayım bari sorun olmaz kimseye heralde:))bu nişan sepetini 250 tl ye satıyorum..kargo size ait..ptt kargo en uygun olduğundan genelde ptt kargo ile yolluyorumm..ayrıca bunun birde küçük modeli var onuda makyaj kutusu olarak tasarladım,makyaj sepetiyle 300 tl..küçük olanınıda yayınladım yakında çıkar..bu model tamamen kendi tasarımımdır başka yerde bulamazsın sölim:)))

  5. alonenes

    :))ürünlerinin senin tasarımın olduğunu biliyorum ablacım.ellerine sağlık.nişan düğün zamanı gelince aklımın bi köşesine yazdım bunu:))

Bir Cevap Yazın

yenihayat54

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum