NO:6 :)))

-

Böyle arka arkaya gönderdiğime bakmayın, arka arka ya öremem :)) senede bir tane. Zaten bu da son örnek bir tane de elimde var şu an, o da harika birşey olacak, ördek boğazı renk, krem rengi ile hoş ve özgün bir kombinasyon :) ama ne zaman biter bilemem :)

11 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Bende yorum yapmıştım ama gitmemiş, sayfanın azizliğine uğradı güzelim yorum:) Şey dedimdi İyiki benim kocam buraya giripde bu örnekleri görmüyor, oda ister dedimdi, veya buna benzer bişeyler dedimdi. Haaa birde çok güzel olmuş dedimdi:)))

  2. ozlavinya

    Çok sağ olun arkadaşlar :)Çok mutlu oldum…Harcanan bir emek sonucunda oluşan şeyin beğenilmesi gibisi yok :)Bu örnek yatay işlenmişti bana fikir veren örnekte ben dikey olarak uyguladım :)) farklı kılan da o oldu sanırım :)Cümleden sevgiler…

  3. bizimgibiler

    Çok güzel olmuş. Ben eskiden hamaratken buna benzer bir hırka örmüştüm eşime ve oğluma takım. Ama benimkinde yıldızlar yataydı öyle biraz daha kolay. Göğüs hizasında yıldızlar koyuyorsun, orası zahmetli oluyor sadece. Sizin örneğinizde tüm kazak boyunca motif devam ettiğinden hep dikkat istiyor. Çok zahmetli ama çok hoş, ellerinize sağlık.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin