14 yorum gelmiş

  1. shane

    bununla nasıl bir ayakkabı uygun olur diye düşünüp duruyorum nedense :) Elbise benim oldu sanki de ayakkabı kombinasyonu dert oldu!

  2. yagmuryurek

    aaa lafı mı olur shane ham ipeği ben alır yollarım (malum ipeğn cenneti) gerçi ipek mi ondan da emin değilim ama kumaşın cennetindeyim ne istersen o… senayatılgan, makaseller ve kendikdik oturup diker, gülhanım ve adakahvesi nakışını yağar rt-daisy ayakkabını tasarlar, nurgülce ve gliatasarımda takını halletti mi oldu da bitti işte… seninde olabilir yani:) 10 marifet atölyesini de kurmuş oldum… adını anmadığım arkadaşlar kırılmasın ancak bu kadaro aklıma geldi… hepimiz önemliyiz bence…

  3. shane

    @yani yagmuryurek, yorumlarınızla beni durup durup güldürüyorsunuz, sizin de yüzünüzden gülümseme eksik olmasın. hakikaten bu ne hayal gücü :) süpersiniz.

  4. yagmuryurek

    ama fena mı olur böyle bi atölye olsa çalışsak var ya ben siz eşebeklik yapar eğlendiririm dur dur soytarınız olurum ben sizin :) siz de mutlu olunca daha güzel şeyler üretirsiniz… herkesin hayallerini zorlayan imalatta sınır tanımayan bi atölye olur :)

  5. zulaltan

    elbisenin fiyatı daha güzelmiş. bu elbiseyi bir türk kadını alsa kocası eve sokmaz. 500 eurocuk muş elbise.inciyle süsledikleri için mi yoksa marka olduğu için mi pahalı.güzel elbise vesselam.benzer bir kumaşını bulursam bu elbiseyi dikerim inşallah da hayalimde kalmaz böyle güzel pahalı şeyler.

Bir Cevap Yazın