Cumartesi, Aralık 3, 2016

Nostaljik gaz lambaları

9

Eskiden her evde gaz lambalBarı olurdu.Ben hala arada elk.kesintileri olduğu zaman onları kullanıyorum.Yeni bir sürü ıvır zıvır çıktı ama onlardan almayı reddediyorum.Sanırım eskiyi hatırlamak hoşuma gidiyor:)Amma velakin genelde kalitesiz camdan yapılır bu lambalar ve şık durmazlar.Ben onları boyayana kadar şık değillerdi en azından:)

9 YORUMLAR

  1. Bloğunda kendi yaptığın çalışmalarla netten bulduklarını ayrıştırabilirsin nedukcum, katagorilerine netten bulduklarım gibi bir isim ver ve onları bu kategori altında topla kendi çalışmalarını da kendince katagorize et bitti gitti. Ben genelde araştırıp yazı ekleyenlerdenim. Yani bunu daha çok seviyorum. İşe kendi çalışmalarımla başlamıştım ama sonradan bu yöne kaydım çokda memnunum.Burası için söylüyorsan da genelde bizler yaptıklarımızı bunu böyle yaptım, şöyle yaptım diye yazdığımızdan bize ait çalışmaları metinden anlarsın zaten, diğerlerinde burada yapılışı var, detaylarına buradan bakabilirsiniz şeklinde yazarız bu şekilde de anlaşılır zaten.

  2. Adalardan bir yar gelir bizlere aman allah gözlere bak gözlere ipek de çorap varsın düşsün dizlere yallah yallah hoş yaratmış allah pek şirindir billah işvebazdır billah çapkınlardan kolla :pIm nin’Alu ise günün tavsiyesi olsun hadi :p

  3. Sen bilirsin Neduk, benim yazılarımın hangilerinin bana ait olduğunu görmenin (tabi bu herkesin çalışması için geçerli) kısa yolu olduğunu sanmıyorum.

  4. Aslında şimdi yapsam bunu daha farklı olurdu.Nasıl da değişiyor beğenilerimiz ve nasılda gelişiyoruz değil mi?Yada ben bir şeyi yaptıktan bir süre sonra ”ay şöyle yapsaydım daha güzel olacaktı”demekten vazgeçmeyeceğim:))

  5. Neduk, aslında ben de senin gibi bu konuda zorlanıyorum.Önce sadece bizim işler var sanıyordum.Ama baktım ki linkten geçilmiyor ortalık:)Alıştım adet böyle imiş diyerek:)