Nostaljik gaz lambaları

-

Eskiden her evde gaz lambalBarı olurdu.Ben hala arada elk.kesintileri olduğu zaman onları kullanıyorum.Yeni bir sürü ıvır zıvır çıktı ama onlardan almayı reddediyorum.Sanırım eskiyi hatırlamak hoşuma gidiyor:)Amma velakin genelde kalitesiz camdan yapılır bu lambalar ve şık durmazlar.Ben onları boyayana kadar şık değillerdi en azından:)

9 yorum gelmiş

  1. embir

    Bloğunda kendi yaptığın çalışmalarla netten bulduklarını ayrıştırabilirsin nedukcum, katagorilerine netten bulduklarım gibi bir isim ver ve onları bu kategori altında topla kendi çalışmalarını da kendince katagorize et bitti gitti. Ben genelde araştırıp yazı ekleyenlerdenim. Yani bunu daha çok seviyorum. İşe kendi çalışmalarımla başlamıştım ama sonradan bu yöne kaydım çokda memnunum.Burası için söylüyorsan da genelde bizler yaptıklarımızı bunu böyle yaptım, şöyle yaptım diye yazdığımızdan bize ait çalışmaları metinden anlarsın zaten, diğerlerinde burada yapılışı var, detaylarına buradan bakabilirsiniz şeklinde yazarız bu şekilde de anlaşılır zaten.

  2. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Adalardan bir yar gelir bizlere aman allah gözlere bak gözlere ipek de çorap varsın düşsün dizlere yallah yallah hoş yaratmış allah pek şirindir billah işvebazdır billah çapkınlardan kolla :pIm nin’Alu ise günün tavsiyesi olsun hadi :p

  3. embir

    Sen bilirsin Neduk, benim yazılarımın hangilerinin bana ait olduğunu görmenin (tabi bu herkesin çalışması için geçerli) kısa yolu olduğunu sanmıyorum.

  4. ozmelanj

    Aslında şimdi yapsam bunu daha farklı olurdu.Nasıl da değişiyor beğenilerimiz ve nasılda gelişiyoruz değil mi?Yada ben bir şeyi yaptıktan bir süre sonra ”ay şöyle yapsaydım daha güzel olacaktı”demekten vazgeçmeyeceğim:))

  5. ozmelanj

    Neduk, aslında ben de senin gibi bu konuda zorlanıyorum.Önce sadece bizim işler var sanıyordum.Ama baktım ki linkten geçilmiyor ortalık:)Alıştım adet böyle imiş diyerek:)

Bir Cevap Yazın

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum

Cam şişeden abajur denemesi

| | 3 Yorum

Şarap şişesinden lamba yapımı

| | 4 Yorum

Birbirinden güzel 10 kendin yap avize

| | 0 Yorum

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum