”NURHAN, BAYAN SONBAHAR’I TAKDİM EDER

-

Yarışma için ne yapsam ne etsem diye herkes gibi ben de düşündüm,araştırdım.Ve bunların sonucunda kafamda oluşanlardan gerçekleştirebilecelerimden bazılarını bir araya topladığım bir çalışma yapmaya karar verdim.Epey bi uğraştıktan sonra da bu ”BAYAN SONBAHAR” adını verdiğim işim ortaya çıktı.

Önce telden bir form hazırladım üstünü kağıt , peçete ve tutkalla birlikte döşedim.Sonra kuruması için bir kenara kaldırdım.

Daha sonra fimo hamurundan sincabı,palamutu ve kuşları hazırlayıp pişirdim.Kuşlar için kırnap ipinden yuva yapıp çöpleri içine silikonla yapıştırdım.Bu işten sonra kürdanlarla ve bir nikah şekerinden çıkardığım tülle şemsiyeyi yapıp üstünü yapraklarla süsledim.Yine kürdanlardan el arabası hazırlayıp içine yaprakları yerleştirdim.Ve artıklardan süpürgeyi yaptım.KuruyanBayan Sonbahar’a bordo tülden elbise yapıp üstünü tavuskuşu tüyleriyle ve yapraklarla süsledim.

Bütün bunları hazırladıktan sonra bir yaşpastanın altından çıkan sert bir kartonum vardı onu alıp yapraklarla birlikte kendime göre döşedim.Hazırlamış olduğum bebeği de ortaya yapıştırdıktan sonra başına şapka olarak kuş yuvasını yapıştırdım.

Ve içine kuşları oturttum.Bayan Sonbahar’ın bir eline süpürgesini bir eline de şemsiyesini tutturdum.

Etrafına el arabasını ve sincabı da yerleştirerek ufak süslemelerinide yaptım.

Bütün bunları tamamladıktan sonra kartonu alıp silikonla beraber kütüğün üstüne yapıştırdım.

Bu kütüğü babam Trabzon’da yakılacak odunlar arasında görünce bu tam Nurişlik deyip alıp saklamış sağ olsun.Ben de bunu ne yapsam nasıl yapsam da kullansam diye bir türlü bir şey bulamamıştım.Demek ki kısmet bu yarışayaymış :) Koltukların arasına koyarım diyordum ama masamın üstüne çok yakıştı yeri orası bundan sonra.Ama daha iyi foto alabilmek için dolaştırmadığım yer kalmadı.En iyileri bunlardı.Makine artık beni değiştir diyor ama bununla idare edeceğim şimdilik.:)10marifete teşekkürler sayelerinde hem değişik bir masa süssüm oldu hem harika işler gördük hem de babamın benim için sakladığı kütüğü en iyi şekilde kendisiyle uyumlu olabilecek bir konu ile bütünleştirmiş oldum.

33 yorum gelmiş

  1. cadikazani

    hhihi Modacisi kim bu bayan sonbahar in pek te $ıkmı$ bu bayan aa:) Tavus kusu yerine sonbahar yapraklarindan bi kiyafet dikseydin super otesi olurdu cnm:) Basarilar;)Evine de pek bi yakismis soylemeden geçemiciiim;)

  2. kriizantem

    Çok değişik olmuş bu, ben senden folyolu birşeyler beklerken beni şaşırttın nrhnmrl. Japon kızlarına benzettim ben ellerine sağlık…

  3. nrhnmrl

    krizantem folyo ile yarışmalara katılamamaya karar verdim yaptıklarımı yayınlayacağım sadece .Japonlar hiç aklıma gelmemişti yaparken :)akoni tutma ve yorum için teşekkür ederim evet değişik oldu çok sevdim iyi ki yapmışım diyorum.Yaptıktan sonra daha çok hoşuma gitti

  4. embir

    çok emek verilmiş, anlamı detaylarda saklı bir çalışma olmuş nurhancım, hem öpüyorum hem tutuyorum:)

  5. nrhnmrl

    embircim güzel yorumuna ve tutmana teşekkürler canım sağol çok sevindim öpücüğede teşekkürler :)

  6. gonuldenele

    Bana karlar kraliçesini hatırlattı ilk bakışta.Buda sonbahar kraliçesi olmuş.Aslında minik detaylar çok çok güzel.Sincap,kuşlar..ama birazcık arada boğulmuşlar gibi.Yada resimlerde öyle görünüyor.emeğinize sağlık.

  7. sesiber

    Ben bu malzemelerden 5 tane iş çıkarırdım. Siz zenginsiniz herhalde:)) O kadar çok emek ve detay var ki, hangisine bakacağımı şaşırdım. Nurhancım ellerine sağlık, başarılar diliyorum. Çok ayrıntılı ve özgün bir çalışma olmuş.

  8. nrhnmrl

    shane,asyayaren,aheng tutma için teşekkürler.

    sesiber diyor ki;Ben bu malzemelerden 5 tane iş çıkarırdım. Siz zenginsiniz herhalde:))

    gönüller zengin olsun sesicim.Sen 5 değil 10 bile çıkarırsın bilirim seni ben alçak gönüllülük yapma şimdi.güzel yorumun için sağol canım

  9. cadikazani

    ha ha sesinin yorumu çok guldurdu beni aslinda arkadaslar malzeme konusunda haklilar:) Bak bide benim tabloma 2 yaprak bi pamuk al sana koca tablo :)Tablo diyince durmadan tuval aliyorum icraat yok napcaksam o kdr tuvali bilmem:)

  10. nrhnmrl

    cadikazani tablo yapsam asacak yerim yok canım benim ,kullanabileceğim birşey yapmayı tercih ettim benim duvarlarım folyo dolu :)) başka tablo ya da başka bir şey asmak istememyoksa ne tablolar çıkarırım ayolsırf katılmak için yapmadım (bunu kendi adıma söylüyorum yanlış anlaşılmasın lütfen)yaptığım şeyi kullanmakta istedim yapacağım başka bir şeyi kullanamayacağım için böyle birşey tercih ettim hem de değişik olsun sınırlarımı zorlayayım istedim.Olay budur uyarınız için teşekkürler.Ayrıca yaptığınız tabloda harikasaatoniki ve eylülbahar teşekkür ederim elleriniz dert görmesin

  11. aydin gelini

    çok değişik ve güzel bir çalışma:))ilk resimde fazla birşeye benzemiyor ama ilerledikçe japon kimonulu kızlara benziyor.elinize sağlık:))

  12. nrhnmrl

    teşekkür ederim aydın gelini evet fotoğraf makinemden kaynaklanıyor iyi çekemiyor yorumve tutma için sağol

Bir Cevap Yazın