Salı, Aralık 6, 2016
O biiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrr…

O biiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrr…

26

O bir küçücük kavanoz:))Küçük ama ben içine ne çok şey sığdırdım 10marifet.org sayesinde…Öncelikle hepiniz varsınız o kavanozda, tek tek isimlerinizi sayamayacağım, çünkü hiçbirinizin emeğini unutmak istemiyorum…Hepinizin emeği,beğenisi,paylaşısı var,ben ellerimle yorumladım siz paylaşımlarınızla… Bu küçük kavanozun içinde yorumlarınız var,sorularınız var hem kendinize sorduğunuz hem de karşıda cevabını aradığınız…Kapağını her açıp kapadığım da ben 10marifet.org’un o güzel arkadaşlığını yayacağım odama…Haydi gelin birlikte açalım şimdi kavanozumuzun kapağını…

Keçeyi siz sardınız başıma:)) El alışana kadar önerdiğiniz gibi mutfak bezleri kırpılacak:)
Düğmelik/Denize ve Yaza Özlem:)))
Düğmelik/Denize ve Yaza Özlem:)))
İğnedenlik/ O kadar güzel iğnedenlikleri görünce flu çıkmış:))
İğne toplama mıknatısı/Murano cam ve tel burgu bir arada:)))
İğne toplama mıknatısı ve iğnedenlik yanyana
iğnedenlik ve düğmedenlik bir arada
iğnedenlik ve düğmedenlik bir arada
Buzdolabı Magneti, her ikisi de ayrı ayrı:))
Mini Dikiş Kutusu, her eve lazım:)))
Mini Dikiş Kutusu, her eve lazım:)))
Mini Dikiş Kutusu, toplu görünüm
Mini Dikiş Kutusu, toplu görünüm
İncik boncuk saklama kabı
İncik boncuk saklama kabı belki de bir fotoğraf çerçevesi

26 YORUMLAR

  1. o kadar güzel yazmışsın ki….Buradaki arkadaşlık bu kadar anlatılabilir. Hem kalemine hem de kavanozun için eline sağlık

  2. Ay bunu eklemeyi unutup ”Gönder” düğmesine basmışım arkadaşlar, içim içimi yedi nasıl eklerim diye ama beceremedim, neyse ki yayınlandı da ekleyebildim::)Ps:İçindeki kedi en sevdiğim kitap ayracım:))

  3. Hepinizin güzel yorumlarınıza teşekkür ediyorum, bu iş dediğim gibi kavanoz bana, ben kavanoza bakarken simultane ve hepinizin sayesinde gelişti bu şekli aldı. Umarım hepiniz kendinizi bulmuşsunuzdur:) ve bu kavanozla yüzlerinize tatlı bir tebessüm yayabilmişimdir:)) sevgi ve dostlukla kalın

  4. Sevgili Nedukcuğum, o murano balığını elimden düşürüp kırmıştım ama atmaya da kıyamıyordum, o yüzden tel sardım o kırık gözükmesin diye, altına da sıcak silikonla mıknatıs yapıstırdım:) o kavanozun kapağı metal olduğu için mıknatıs tutuyor, yani kapak kapanınca mıknatıs kapakta kalıyor düşmüyor.

  5. Fiamma1 yaptıkların çok güzel ve işlevsel.Bayıldım.Ama gönlünden geçenleri de o kadar güzel kaleme kağıdadökmüşsün ki ona daha bi bayıldım.:))))ellerine yüreğine sağlık:)))sözlerim yetersiz gelecekti de

  6. Teşekkür ederim Sevgili Devince ve Ayy bu ne güzel güller sevgili Şemyılcığım, çok teşekkürler ve beni çok mutlu ettiler:)))

  7. öyle güzel yazmışsın ki, iyi ki burdaymışım, iyi ki hepberaberiz diyen duygularım coştu, güzel ellerine, güzel yüreğine sağlık:))

  8. fiammacım,gerçekten de ne çok şey sığdırmışsın küçücük kavanoza, sevgini, emeğini,arkadaşlığını,paylaşma isteğini…..ellerine yüreğine sağlık.

  9. Teşekkürler Sevgili Selmatozancığım ve teşekkürler Sevgili Aygenciğim. Dışı bana ait,içindekiler sizlerin güzelliği…

  10. Gerçekten gülümsedim arkadaşım hem güzel sözlerinize hemde bu şirin kavanoza ama en çokta cam kaplumbağaya.Tüm ayrıntılarıyla güzel bir çalışma bu.

  11. Sevgili Nazesenciğim teşekkürler o kaplumbağa cam değil plastik, altı şişe açacağı 1 milyoncularda bulunca almadan duramadım, zaten ben almasam arkadaşlar alırdı bana yaa simdilik yanına eklenecek renkleri de onlardan beklemekteyim:)) yorumlarına da teşekkür ederim sağol:)ve Sevgili Sesiberciğim, sizlerde sağolun, güzel yorumların için ayrıca teşekkür ederim…

  12. Buradaki arkadaşlığı ne kadar da güzel ifade etmişsin sevgili fiamma :) Bizler birbirimizi görmesek de tanımasak da yaptığımız işlerle kocaman bir aile olduk. İyi ki varsın 10 Marifet.Ayy unutuyordum kavanoz çok şirin ve işlevsel olmuş ellerine sağlık.