Cuma, Aralık 2, 2016
Oğlum için yaptığım bebek şekerleri

16 YORUMLAR

  1. Ellerinize sağlık süper olmuşlar. Allah oğlunuza uzun ve sağlıklı bir yaşam versin, ömür boyu bahtı açık olsun inşallah.

  2. Ooo çok büyük emek var burda.Hepsi de çok güzel olmuşlarr.Ama gelenler ikişer tane isticekler patikler çift olsun diye:)) Ben de uzun ve mutlu bi ömür diliyorum ellerinize sağlık

  3. bende o mevlüte gelmek istiyorummmm:))) hayırlı bi evlat olsun inşlh saglık uzun ömürlü .emegine diycek lafım yok çok şahane bende çok yapmak istiyodum nasip olmadı

  4. aman Allah’ım bunları tek tek ördüğünüze inanamıyorum muhteşem olmuşlar mavişe katılıyorum ben de gelmek istiyorum mevlüte oğluşunuza da uzun, sağlıklı, mutlu, kısmetli ömürler diliyorum

  5. çooooookkkkkkkk güzeller. bunları bir de hamileyken yaptıysanız, çok sabırlıymışsınız :). ellerinize sağlık çok başarılı ve şirinler.

  6. Çok çok teşekkür ederim.Evet karnım burnumda yaptım 40 adet beyaz 40 adet mavi ve toplam 10 tane daha yaptım.Anneme kalsa yap yap daha dedi ama artık uzun yıllar bu patiklerden yapmam gına geldi hele o sıcaklarda :(( :))Aklıma gelmedi açıkçası sonuçta yeniyim.Bir dahaki çalışmamda dikkat ederim saolun ,tabi bebişten fırsat kalırsa :))

  7. hay maşallah yaa ne güzel olmuşlar bunlar ellerine sağlık Allah oğlunuza hayırlı mutlu bir ömür nasib etsin sizinle birlikte tabii :) güle güle büyütün oğluşunuzu :)

  8. merhabaşekerler çok güzel olmuş elinize sağlık. 2 ay sonra benimde ikizlerim olucak kısmetse bende hastane için yapmak istiyorum. bu patiğin nasıl yapıldığını gösterme imkanınız varmıdır bu şekilde örmeyi bilmiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim.şimdiden teşekkür ederim.