Pazar, Aralık 4, 2016
OĞLUM NİHAYET DOĞDU…İŞTE MEVLÜT ŞEKERLERİMİZ :)

37 YORUMLAR

  1. gözünüz aydın, allah uzun, saglıklı, ve çokkk mutlu bir ömür versin inşallah:) şekerlerinizde çok hoş görünüyor ellerinize saglık.

  2. Gözün aydın olsun canım çok sevindim…rabbim analı babalı büyütsün,sağlıkla,huzurla…mevlüt şekerleri çok şirin….bende 1 tane aldım,sevgiler…

  3. allah bahtını da açık etsin canım, sağlıklı, mutlu, vatana millete hayırlı olsun canım. Emeğine de sağlık çok güzeller…

  4. farfin diyor ki;analı babalı büyütsün allah,sağlıkla sıhhatle,ve ellerine sağlık:)

    TEŞEKKÜRLER CANIM AMİN… BEĞENMENİZE SEVİNDİM :)

  5. aslimavi diyor ki;gözünüz aydın, allah uzun, saglıklı, ve çokkk mutlu bir ömür versin inşallah:) şekerlerinizde çok hoş görünüyor ellerinize saglık.

    AMİNN İNŞALLAH SAĞOL CANIM…

  6. BynFavori42 diyor ki;hayırlı bir evlat olur sizde hayırlı ebeveyinler olursunuz inşALLAH sağlıklı, huzurlu bir ömür geçirmesi duasıyla. Elinize sağlık.

    AMİNNNNN…İNŞLLAH HAYIRLISI OLUR HERŞEYİN….AMİNNN ÇOK SAĞOLUN…

  7. 03bellinda diyor ki;hoş geldi küçük bey:) bütün güzel dilekleri arkadaşlar dilemiş hepsine katılıyorum:)

    HOŞBULDU TEYZESİ ÇOK SAĞOLLL :)

  8. tatesal diyor ki;Gözün aydın olsun canım çok sevindim…rabbim analı babalı büyütsün,sağlıkla,huzurla…mevlüt şekerleri çok şirin….bende 1 tane aldım,sevgiler…

    ÇOK SAĞOL CANIM…SİTEYE DE GELEMEZ OLDUM HAMİLELİKTEN SIKINTILARDAN…ŞİMDİDE OĞLANDAN GİREMİYORUM :) BEĞENMENE SEVİNDİM….İMKANIM OLSA SANADA VERİRDİM :)

  9. Noblesse diyor ki;baharcım hoşgeldin tekrar, oğluşun sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah.

    HOŞBULDUK CANIM ÇOK SAĞOL… ESKİSİ GİBİ GELEBİLİRMİYİM BİLMİYORUM AMA İŞE BAŞLADIĞIMDA SANIRIM DAHA SIK GELEBİLİRİM :)

  10. embir diyor ki;allah bahtını da açık etsin canım, sağlıklı, mutlu, vatana millete hayırlı olsun canım. Emeğine de sağlık çok güzeller…

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ CANIM AMİNNNN…BEĞENMENE SEVİNDİM USTA :)

  11. gonuldenele diyor ki;Baharcım sağlıkla büyüsün bebişin inşallah.Uzun ömürler diliyorum.Şekerler de pek şeker görünüyor.

    çok sağol canım… şeker almaya gel beklerim çok uzak değiliz :)

  12. basaksu diyor ki;Bebeğinizi güle güle büyütün.Her şey gönlünüzce olsun.Şekerler de çok güzel,elinize sağlık

    teşekkür ederiz…aminnn çok sağolun beğenmenize sevindim…