OĞLUM NİHAYET DOĞDU…İŞTE MEVLÜT ŞEKERLERİMİZ :)

-

EVDEKİ ARTIK İPLERİN HEPSİ DEĞERLENDİRİLMİŞ OLDU…

TAM 70 TANE HAZIRLADIM.İÇLERİNE LAVANTA KOYDUM… YAZISINIDA KENDİM HAZIRLAYIP ÇIKTI ALDIM BE TÜLLERE ZIMBALADIM…İŞTE YAZISI…

NASIL GÜZEL OLMUŞ MU?

37 yorum gelmiş

  1. aslimavi

    gözünüz aydın, allah uzun, saglıklı, ve çokkk mutlu bir ömür versin inşallah:) şekerlerinizde çok hoş görünüyor ellerinize saglık.

  2. BynFavori42

    hayırlı bir evlat olur sizde hayırlı ebeveyinler olursunuz inşALLAH sağlıklı, huzurlu bir ömür geçirmesi duasıyla. Elinize sağlık.

  3. tatesal

    Gözün aydın olsun canım çok sevindim…rabbim analı babalı büyütsün,sağlıkla,huzurla…mevlüt şekerleri çok şirin….bende 1 tane aldım,sevgiler…

  4. embir

    allah bahtını da açık etsin canım, sağlıklı, mutlu, vatana millete hayırlı olsun canım. Emeğine de sağlık çok güzeller…

  5. baharrrrr

    farfin diyor ki;analı babalı büyütsün allah,sağlıkla sıhhatle,ve ellerine sağlık:)

    TEŞEKKÜRLER CANIM AMİN… BEĞENMENİZE SEVİNDİM :)

  6. baharrrrr

    aslimavi diyor ki;gözünüz aydın, allah uzun, saglıklı, ve çokkk mutlu bir ömür versin inşallah:) şekerlerinizde çok hoş görünüyor ellerinize saglık.

    AMİNN İNŞALLAH SAĞOL CANIM…

  7. baharrrrr

    celebi74 diyor ki;oğluşunu güle güle büyüt.. allah uzun ve hayırlı ömür versin!!!!

    İNŞALLAH CANIM ÇOK SAĞOL AMİNNNN…:)

  8. baharrrrr

    ozimer diyor ki;Gözünüz aydın sağlıklı güzel bri ömür geçirmeniz dileğiyle

    TEŞEKKÜRLER CANIM AMİNNN ÇOK SAĞOL….

  9. baharrrrr

    BynFavori42 diyor ki;hayırlı bir evlat olur sizde hayırlı ebeveyinler olursunuz inşALLAH sağlıklı, huzurlu bir ömür geçirmesi duasıyla. Elinize sağlık.

    AMİNNNNN…İNŞLLAH HAYIRLISI OLUR HERŞEYİN….AMİNNN ÇOK SAĞOLUN…

  10. baharrrrr

    03bellinda diyor ki;hoş geldi küçük bey:) bütün güzel dilekleri arkadaşlar dilemiş hepsine katılıyorum:)

    HOŞBULDU TEYZESİ ÇOK SAĞOLLL :)

  11. baharrrrr

    tatesal diyor ki;Gözün aydın olsun canım çok sevindim…rabbim analı babalı büyütsün,sağlıkla,huzurla…mevlüt şekerleri çok şirin….bende 1 tane aldım,sevgiler…

    ÇOK SAĞOL CANIM…SİTEYE DE GELEMEZ OLDUM HAMİLELİKTEN SIKINTILARDAN…ŞİMDİDE OĞLANDAN GİREMİYORUM :) BEĞENMENE SEVİNDİM….İMKANIM OLSA SANADA VERİRDİM :)

  12. baharrrrr

    Noblesse diyor ki;baharcım hoşgeldin tekrar, oğluşun sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah.

    HOŞBULDUK CANIM ÇOK SAĞOL… ESKİSİ GİBİ GELEBİLİRMİYİM BİLMİYORUM AMA İŞE BAŞLADIĞIMDA SANIRIM DAHA SIK GELEBİLİRİM :)

  13. baharrrrr

    embir diyor ki;allah bahtını da açık etsin canım, sağlıklı, mutlu, vatana millete hayırlı olsun canım. Emeğine de sağlık çok güzeller…

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ CANIM AMİNNNN…BEĞENMENE SEVİNDİM USTA :)

  14. baharrrrr

    gonuldenele diyor ki;Baharcım sağlıkla büyüsün bebişin inşallah.Uzun ömürler diliyorum.Şekerler de pek şeker görünüyor.

    çok sağol canım… şeker almaya gel beklerim çok uzak değiliz :)

  15. baharrrrr

    basaksu diyor ki;Bebeğinizi güle güle büyütün.Her şey gönlünüzce olsun.Şekerler de çok güzel,elinize sağlık

    teşekkür ederiz…aminnn çok sağolun beğenmenize sevindim…

Bir Cevap Yazın