Oğluma oyun minderi

-

oğluma yaptığım oyun minderi ile merhaba diyorum…tatvan dan toptan kumaş dükkanından aldığım etamin gibi delikli fakat çok ince bir kumaştı. 5 ytl tuttu. içine metrelik elyaf aldım. üzerinin de 4 köşesine balık desenini kasnakta işledim. Desen muline ipliklerle işlendi. beni uğraştırdı ama sonucuna değdi. toplam 10-15 ytl civarı oldu. hem kendi el emeğim oldu, hem de evde kalan kumaşlar ve iplikler değerlendi. siz de küçük çocuğunuz varsa yapabilirsiniz.

oğluma yaptığım oyun minderi
oğluma yaptığım oyun minderi

17 yorum gelmiş

  1. nalana

    eline sağlık arzuarda,eğer oğlun küçükse üzerine oyuncaklar da asabilirsin ,bizimki 6-7 aya hadar çok kullandı şimdi de borularını kaldırdık minderde oynuyor. linki yazdım yapılmı da blogumda var sen de yararlanmak istersin diye yazdım

  2. samiye

    ben baktım inanamadım.su borularından yapılmış hemdebiz hazırını almıştık ama çabuk bıraktık küçük geldi .oğlum yuvarlanıp kaçtı içindenbüyük olunca daha iyi olmuş.

  3. yorum bırakan herkese çok teşekkürler marifetli bayanlar.. ben daha çom yeniyim siz almış başınızı gidiyorsunuz…ilk yazım olduğu için çok önemliydi benim için.. çok teşekkür ederim…

  4. nalana

    arzucuğum,şu motifleri de yakından resimle de görelim.yorum bölümünde de aynı şekilde imaj ekleyerek yayımlayabilirsin.postaneden msjını okudum ,yanıtladım.

  5. samiye

    pardon aslıarda afedersin.önce linke bakınca sana hoşgeldin demeyi unuttum.oyun minderin pek kullanışlı ve güzel .ellerine sağlık

  6. gulhanca

    Aramıza hoş geldin, ellerine sağlık canım, Bende anneme yaptırmıştım kızım ve oğlum için küçük popoları üşümesin diye

  7. tamam nalan abla yakından bir resmi yükleyeceğim muhtemelen yarım saat sonra… tatvan’da öğretmenim. eşim de öğretmen aslında denizliliyim. ilk atamam buraya çıktı.. eşim de peşimden geldi… zaten bu zamanda sınıf öğretmeninin düşebileceği en güzel yere düştüm..tatvan çok güzel bir de ahlat harika selçuklu mezarları ve Abdurrahman Gazi Türbesi’ni görün bir de buraya gelirseniz bana misafir olun:))))yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim…

  8. sefa97

    hoşgelmişsiniz…:)minder çok güzel..elleriniz dert görmesin…tatvan da güzeldir…8 yıl babamın memuriyeti nedeliyle bulunduk tatvanda…

  9. nalana

    oooy o ne şirin bir balıkmış yerim ben onu kılçıkları kalır…arzucuğum ahlata gidişimin daha doğrusu gidemeyişimin öyküsünü yakında bloga yazarım. bir kez daha sırf ahlat için gelmek isterim. belki bu kış Van da bir katı sergisi açma ihtimalim var bakalım .gelirsem bir şekilde seni mutlaka görmek isterim. malum beni bir tanıyan pişman …elini veren kolunu kurtaramıyor ,ne yapayım sanaldan tanımak yetmiyor illa da görücem yüzünüzü :)))sana ,eşine ve öğrencilerinize sevgiler,başarı dilekleri yolluyorum.

  10. merkas

    hoşgeldin arzuarda,ellerine sağlık çok güzel çok şirin bir minder olmuş,ben de van da öğretmenim burya yolun düşerse beklerim.

Bir Cevap Yazın