Pazartesi, Aralık 5, 2016
ÖN TÜRK ALFABE’Sİ

ÖN TÜRK ALFABE’Sİ

42
ATA'LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA’LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER

Kılıfı bitmediğinden yastığa geçiremedim.Yaptığım işleme kenarları bitmemiş kırlentim.Aslında cam altında kullanmak istiyorum.Kirlenmesin,bozulmasın istiyorum.Çünkü benim için çok kıymetli bir işlemem oldu.Ata’larım ilk yazılarını 15 bin yıl evvel bulmuşlar.5000YIL evvel SÜMER MEDENİYET’inden de önce bu yazıları kullanmışlar.Avrupa’daki kazılarda bile bu yazıtlara rastlanıyor. Yörük kilimlerinde de bu yazılara çok rastlanır.Bu yüzden günümüze kadar taşınmıştır.Yazıyı bularak ,Ata’larımız dünya da İLK MEDENİYETi BAŞLATMIŞTIR.Bende bu harflerin bir kaçını kurdeleyle işleyerek sizlerin beğeninize sunmak istedim.Bu yazıyıda netten buldum.TANRI TÜRKÜ KORUSUN anlamıymış.Çok ilginç değil mi?Bunuda işlesem çok güzel olur.

ATA'LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA’LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA'LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA’LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA'LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA’LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA'LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA’LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA'LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA’LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA'LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA’LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA'LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER
ATA’LARIMIZIN KULLANDIĞI İLK HARFLER

42 YORUMLAR

  1. Sevgili arkadaşlar şimdi geldim.Yazımda cıkmış,off offf ne güzel yorumlar böyle.Maviş,Aslı,Favori,Sevimli hayat,Farfin hepinize teşekkür ediyorum.İyiki varsınız.

  2. Güzel kızlar bende iyiyim. Teşekkürederim.(Güzel memleketim ne kadar iyi ise bende o kadar iyiyim.)Ben sürekli düşüyorum bu akşam.Bağlantı felaket,sizinde öyle mi?

  3. Noblesse ben de izlediğim,’ Ön Türk tarihi ‘ proğramından etkilendim.Klimlerde bile var.Bende bunlardan nasıl yaparım derken ,işlemem ortaya çıktı.Bu yaşıma kadar benimde hiç aklımda yoktu.Beğendiğine teşekkür ederim.

  4. Gülseyhan ‘cım teşekkürler.İlginç olmaz mı hiç ,binlerce yıl evvel Atalarımız bu yazılarla anlaşıyorlarmış.Dünyada ki yazıların köklerinde bile bunların benzerliği var.Bizden almışlar ama açıkca söylemezler.Avrupa kazılarında çıkıyor.

  5. Çok severim uğur böceğini.Ablacım çok teşekkürler,canım benim.Çocuklarla aran nasıl?Düzene koydunmu işlerini,kolayladın mı?

  6. Olsun ablacım,zoru atlattın.Gör bak çabuk büyürler.İyi bak ikisinede.Sakın gözünü ayırma.Hep kontrollü ol.Çocukların ne yapacağını ben bile anlıyamadım.Gözün işte güçte değil onlarda olsun.İkisini yalnız odada bırakma,hep yanında dursunlar.Kızı sırtıma iple bağlardım,oğlanıda pusete bağlardım.Çoğu işimi böyle yapardım.Aman hasta olmasında inan gerisi kolay oluyor.Sana çok çok kolay gelsin.

  7. saol ablam bende yanlız bırakmaya çalışıyorum kızım öldüren bi aşkla seviyo kardeşini bi kaşık suda bogcak nerdeyse:))))kucagımda yapırum bazen yemekleri ama olsun saglıkla büyüsünlerde mutlu çoçuklar olsunler bişey istemem.

  8. Sevgili Sibeltunay, düşünce, fikir işleme mükemmelcam altında saklama fikri daha güzel nacizane fikrim belirtmekistedim.Ellerinize emeğinize sağlık.Güzellikler paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın…