Önü kısa arkası uzun elbisem

-

elbise

elbise

elbise

elbise
Elbisenin beline lastikle büzgü yaptım ama kemerle çok daha şık durduğunu düşündüğüm için kemerle kullandım. Umarım beğenirsiniz.

28 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    şenay, hangi ağacın arasında yaptın bu elbiseyi vallahi bravo :) kumaşın desenine yine vuruldum çekim yasası sırf sana çalışıyor buluyon güzel kumaşları. bu tarz kesimede bayılırım hem dikmesi kolay hem giymesi güle güle giy ağaçlar prensesi :)

  2. senayatilgan

    Teşekkür ederim Gonca inşallah bu kavurucu sıcaklar azalırda dışarı çıkabilirsem gezmelere giymeyi planlıyorum ama evden başımı çıkaramıyorum ki :)

  3. senayatilgan

    Bu elbiseyiiiii sanırımmmm beyazlar içinde ağazımdan sonra ve yeni yaptığım ve sizin bilmediğiniz yakında öğreneceğiniz birkaç ağzcın arasına sokuşturdum :) Bugün de gittim pazara sırf kumaş almak için ama bulamadım kendime bir kumaş bende kuzuma aldım hemen geldim ve elbisesini diktim onu da paylaşırım bu hafta :) Buluyoruz işte Filizcim :) Arayan mevlasınıda buluyooooooorrrr kumaşını da :)

  4. fatmasarikaya

  5. senayatilgan

    Fatma Hanım çok teşekkür ederim önerileriniz için tabiki uygularım söylediklerinizi farklı bir gözden kendine bakmayı herkes ister ve siz modelistmişsiniz ne güzel :) Çalışmalarımı beğenmeniz ve bu elbiseninde hoşunuza gitmesi ben çok mutlu etti. Önerileriniz için de teşekkür ederim dikkate alırım :) Sağolun :)

  6. zulaltan

    şenay, sana nazar değdim kumaş bulamadın ha :( hemen üç nas üç felak okuyorum :) bir daha kumaşlara övgü yapmayayım nazar değmişim ;) maşallah maşallah maşallah diyorum gerçi hep diyordum niye oldu ki ;) inşallah kumaşçıya bir daha ki gidişinde güzel kumaşlar bulursun :)

  7. senayatilgan

    Hahah :) İlahi zulaltan :) bulurum bulurum ben kumaş merak etme senin nazarından değildir o :) sen her seferinde birn kere maşallah deyip duruyorsun kuzum :) E hala değiyorsa nasıl güçlü bir nazar kuvvetin vaaaaaarrr :) Sıcaktan pazarcılarda kumaş getirmiyor birkaç haftadır ben öyle düşünüyorum :) Senden ötürü değil canım benim :)

  8. zulaltan

    gerçi oruçta enerjim kalmıyor ki nazar değecek, negatif enerji vereyim ;) bir araştırmaya göre renkli gözlerin nazar enerjisi daha yüksekmiş :) türkiyede bir üniversitede öğrenciler nazarı araştırmışlar bir deneyde. her renkten gözler bir çiçeğe sürekli bakmışlar ve sonuçta mavi gözlerin sürekli baktığı çiçek daha cansız, yeşil gözlerin baktığı da biraz cansız çiçek olmuş ;) siyah ,kahverengi gözlerin baktığı çiçekler daha canlıymış nazar olmamış yani bu deneyde ;) sence doğru olabilir mi ?? :)

  9. senayatilgan

    Hahaha :) negatif pozitif enerjiye inanırım ama bir çiçeğin solukluğunun sadece bakışlarla değişebileceğine kimse inandıramaz beni :) Ben daha çok iyi niyet ve kötü niyete inanırım göz rengiyle de alakalı olamaz diye düşünüyorum :)

  10. xmadame

    yaz için ideal rahat bir model olmuş ellerine sağlık…
    kumaşına bayıldım sanırım bunlara pop-art diyorlar değil mi ? çok hoş ve tam bu yazın modası

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum