Salı, Aralık 6, 2016
Önü kısa arkası uzun elbisem

Önü kısa arkası uzun elbisem

28

elbise
Merhaba Arkadaşlar. Bir hafta önce kestiğim fakat bir türlü dikemediğim elbisemi bugün bir çırpıda dikiverdim :) Bu sıcaklarda başka türlü planlı çalışamıyorum, bir giriyorum hobi odama bir çıkıyorum :) Neyi yapabildiysem artık…

elbise
Bu kumaşı gördüğümde çok hoşuma gitmişti fakat ne yapacağımı bilmeden aldım. Nasıl olsa bir gün bir şeyler yaparım diye düşündüm ve böyle bir elbise yapmaya karar verdim…

elbise

elbise
Elbisenin beline lastikle büzgü yaptım ama kemerle çok daha şık durduğunu düşündüğüm için kemerle kullandım. Umarım beğenirsiniz.

28 YORUMLAR

  1. şenay, hangi ağacın arasında yaptın bu elbiseyi vallahi bravo :) kumaşın desenine yine vuruldum çekim yasası sırf sana çalışıyor buluyon güzel kumaşları. bu tarz kesimede bayılırım hem dikmesi kolay hem giymesi güle güle giy ağaçlar prensesi :)

  2. Teşekkür ederim Gonca inşallah bu kavurucu sıcaklar azalırda dışarı çıkabilirsem gezmelere giymeyi planlıyorum ama evden başımı çıkaramıyorum ki :)

  3. Bu elbiseyiiiii sanırımmmm beyazlar içinde ağazımdan sonra ve yeni yaptığım ve sizin bilmediğiniz yakında öğreneceğiniz birkaç ağzcın arasına sokuşturdum :) Bugün de gittim pazara sırf kumaş almak için ama bulamadım kendime bir kumaş bende kuzuma aldım hemen geldim ve elbisesini diktim onu da paylaşırım bu hafta :) Buluyoruz işte Filizcim :) Arayan mevlasınıda buluyooooooorrrr kumaşını da :)

  4. şenay hanım çok hoş bir pop-art bir kumaşla çalışmısınız..ayrıca güzel düşünülmüş ve yakıştırılmış…bu hobi sitesinde takip ettiğim bikaş isimden birisiniz…bir modelist olarak bikaç tavsiyede bulunsam umarım maksadımı aşmış olmam..kolyeniz ve ayakkabılarınız bu şık elbisenin önüne geçmiş..eğer bu ayakkabıyla kullanıcaksanız daha modern bir hava katmak için deri bileklikler takın bileğinize…hem siz çok güzel bi kadınsınız bu kadar karmaşada sizin güzelliğiniz kayolmasın değilmi:)..teşekkürler paylaşımlarınız için…

  5. Fatma Hanım çok teşekkür ederim önerileriniz için tabiki uygularım söylediklerinizi farklı bir gözden kendine bakmayı herkes ister ve siz modelistmişsiniz ne güzel :) Çalışmalarımı beğenmeniz ve bu elbiseninde hoşunuza gitmesi ben çok mutlu etti. Önerileriniz için de teşekkür ederim dikkate alırım :) Sağolun :)

  6. şenay, sana nazar değdim kumaş bulamadın ha :( hemen üç nas üç felak okuyorum :) bir daha kumaşlara övgü yapmayayım nazar değmişim ;) maşallah maşallah maşallah diyorum gerçi hep diyordum niye oldu ki ;) inşallah kumaşçıya bir daha ki gidişinde güzel kumaşlar bulursun :)

  7. Hahah :) İlahi zulaltan :) bulurum bulurum ben kumaş merak etme senin nazarından değildir o :) sen her seferinde birn kere maşallah deyip duruyorsun kuzum :) E hala değiyorsa nasıl güçlü bir nazar kuvvetin vaaaaaarrr :) Sıcaktan pazarcılarda kumaş getirmiyor birkaç haftadır ben öyle düşünüyorum :) Senden ötürü değil canım benim :)

  8. gerçi oruçta enerjim kalmıyor ki nazar değecek, negatif enerji vereyim ;) bir araştırmaya göre renkli gözlerin nazar enerjisi daha yüksekmiş :) türkiyede bir üniversitede öğrenciler nazarı araştırmışlar bir deneyde. her renkten gözler bir çiçeğe sürekli bakmışlar ve sonuçta mavi gözlerin sürekli baktığı çiçek daha cansız, yeşil gözlerin baktığı da biraz cansız çiçek olmuş ;) siyah ,kahverengi gözlerin baktığı çiçekler daha canlıymış nazar olmamış yani bu deneyde ;) sence doğru olabilir mi ?? :)

  9. Hahaha :) negatif pozitif enerjiye inanırım ama bir çiçeğin solukluğunun sadece bakışlarla değişebileceğine kimse inandıramaz beni :) Ben daha çok iyi niyet ve kötü niyete inanırım göz rengiyle de alakalı olamaz diye düşünüyorum :)

  10. yaz için ideal rahat bir model olmuş ellerine sağlık…
    kumaşına bayıldım sanırım bunlara pop-art diyorlar değil mi ? çok hoş ve tam bu yazın modası