Oradan, Buradan Hepsi Su Taşından

-

Kalpler için buraya

Runner için buraya

Kenar süslemede nasıl kullanıldığını görmek isterseniz buraya ve buraya

Kolye ve bileklik için buraya yapılışı için buraya

Nasıl yapıldığı merak ediyorsanız buraya

Buraya

Bu güzel çiçekde Burada

14 yorum gelmiş

  1. vay be ne çok işe yarıyormuş bunlar.çiçekler çok hoşmuş bu arada. güzel derleme olmuş teşekkürler..

  2. rica ederim sergun ve noblesse..10marifet hem iyi bir paylaşım hemde benim için bulunmaz bir depo… Böyle hepsinin bir arada üstelik bir internet sitesinde bulunması, beğendiğim yazıları tutabilmem, paylaşabilmemişte, evde, bilgisayarımda, cdde, flashta, mailimde bilgisayarım formatlandı, kayboldu gibi bir derdim yok.İnternetin olduğu her yerde bütün beğendiklerim sitede.

  3. kurdele gibi sutaşını çok severim…harika kullanılmış burada.. ay hangi birine hayran kalacağımı şaşırdım..

  4. Bu siteyi biliyorum, hatta belki de daha önce burada gördüm ama yine görmek iyi oldu. Fiamma beni nasıl tanıyor.:))Bu arada bu çiçeklerden deneyip sinir olup, fırlatıp atmıştım. Böyle güzel olmadı.

  5. EE tanıyalım artık sevgili Sesiber o kadar.. bazı objeler kişilerle özdeşiyor zamanla… Bu arada Daliya arkadaşım görünce heyecanlandım sana teşekkür etmemişim.. teşekkürler.. ben deneyeceğim bir bakayım nasıl olacak özellikle şu en alttaki yeşil nasıl olur diye merak ediyorum ama onun dokusu da pek bir farklı…

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin