ördüm ödüm modelli ördüm:))

-

evet örgüyü çözdüm ya hesapta modelli bile yapmaya başladım.hehe…bu model 6 sırada tamamlanıyor.1.sıra:2 ters,6 düz sıra sonuna kadar(sıra mutlaka 6 düzden sonra 2 tersle bitmeli)2.sıra:2 ters,1düzden boş ,4düz ,1 düzden boş3.sıra:2düz,1 tersten boş,4 ters,1 tersten boş4.sıra:2.sıra gibi işleniyor5.sıra:3. sıra gibi işleniyor6.sıra:2 ters,(1-2 ön sol düz),(2-1 arka sol düz)6. sırada bi zorlandım ki hiç bişey anlamamıştım yazılandan arkadaşım sağolsun.meğer çok kolaymış.boşlara geldiğinizde boşu şişten çıkarıp arkada yada önde kalan diğer iki ilmeği yer değiştiriyoruz.umarım bilmeyenler için anlatabilmişimdir.

10 yorum gelmiş

  1. öncelikle herkeze merhaba uzun bir aradan sonra siteye ve sizlerin arasına dönmek çok güzel.kriz sağolsun azcık etkiledide.neyseki burdayım artık…çok teşekkür ederim hepinize..yoktum yorum yazmış yüreklendirmişsiniz beni.bitti yeğenime hediye gitti.fenada olmadı…örme kısmını becerdimde daha kol oyuntusu ve yaka oyuntusu kısmında bocalıyorum.eh yazda gelince bıraktım artık.boncuk işleme zamanı geldi diye…kışa artık diğer modellerimi yayınlarım inşallah.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum