Organze gül ve keçe süslemeli kapı süsü

-

organze-tulden-cicekler-ve-kece-suslemeli-bebek-odasi-somon-kapi-susu-modelleri-1
Merhaba. Bu sefer bebeğim için hazırladığım kapı süsünü paylaşıma sunuyorum. Umarım beğenirsiniz. Özel günleri insanın kendi emeği ile taçlandırmasının daha güzel bir duygu olduğunu düşünüyorum, bilmem katılır mısınız? Ben de hamileliğimin 6. ayında aklıma esen kapı süsümü yapıp hatıra olarak saklamayı tercih ettim. Cok zor olmadığını düşünüyorum. Tabii öncelikle kafanızda oluşturduğunuz modeli elde edecek materyalleri bir araya toplamakla işe başlıyoruz. Benim kendi tasarımım tül, çiçek, boncuk, keçe, kapı süsü yapmada kullanılan halka köpük gibi materyaller gerektirdi. Öncelikle malzemelerimi bir araya topladım.

Tabii bu arada sevdiğiniz renklerle uğraşmak daha zevkli ve keyif verici olduğu için buna özen gösterin. İlk olarak elimdeki somon rengi organze tülü potluk oluşturmayacak ve orantılı gözükecek şekilde köpüğe sarmaya başladım. Bitiş noktasına gelince arkadan birbirine diktim ve yine arka taraftan tülü kaymaması için aralara iğnelerle sabitledim. Ve çiçekleri üzerine ekledim.

Aradaki renk geçişini öne çıkarmak için turkuaz mavi organze tül kullanarak çeşitli şekiller denedim.

En son haline karar kılarak mavi organze tülü bombeli şekilde düğer tülün üzerine diktim. Yapma çiçekleri iğnelerle köpüğe sabitledim. Bu aşamada bolca iğne kullandım. Yani kapı süsünü çocukların ulaşamayacağı yerlerde sergilemekte fayda var :) Bu arada aklınızda soru kalmasın iğneler oldukça sağlam oldu. Ortasını keçelerden yaptığım bebek ayak izleri ile doldurdum.

Bebek ayak izlerinide üzerine yapıştırdıktan sonra geldik işin en zor kısmına. Bebeğiniz için isim seçmek :) Bizim ismimiz cinsiyeti öğrendiğimizden beri hazırdı bu nedenle çok zorlanmadım :) Eşimle içimize sinerek karar kıldığımız isim Esma‘idi, herkese hayırlı güzel isimler koymak nasip olsun. Kağıt üzerinde denediğim çeşitli fontlardan sonra şu şekilde karar kılarak tek tek harfleri kestim ve boşluğa yerleştirdim. Kapı süsümüzün son şekli ise böyle oldu.

Tabii arka tülünü seçmek ve kapıya nasıl monte edeceğiniz size bağlı. Umarım yararlı bir paylaşım olmuştur. Her şeyden önemlisi tüm bebek bekleyen anneler sağsalim bebeklerine kavuşsun ve isteyen herkese bu güzel duygu nasip olsun.

Bir Cevap Yazın

merve özen

10 marifetli değilim ama kendime yetecek kadar marifet barındırdığım doğrudur.Bu hoş ve yazı yazması keyifli sitede sizlerle paylaşımlarda bulunuyorum.İletişim için mrvbyrkzn@gmail.com adresime mail atabilirsiniz. Keyifli ve kazançlı marifetler dilerim..

Keçe mor çiçekli hoşgeldiniz kapı süsü

| | 0 Yorum

Palyaço kız bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Kız ve erkek bebek oda süsleri

| | 0 Yorum

Kuşlu hoşgeldiniz kapı süsü

| | 0 Yorum

Strafor köpükten çiçekli harf kapı süsü

| | 1 Yorum

Çiçekli hoşgeldiniz kapı süsü modeli

| | 0 Yorum

Keçe uğur böceği kapı süsü

| | 0 Yorum

Jüt ipten çiçekli kapı süsü

| | 0 Yorum

| | 0 Yorum

Güvercinli kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçeden pembe kalpli mutfak kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçe detaylı, tavuskuşu tüylü kapı süsü

| | 0 Yorum