Çarşamba, Aralık 7, 2016

52 YORUMLAR

  1. Bayildim tek kelimeyle,dusunmeye basladim hangi ayakabimi boyle degistirim diye,nasil tam tuturdunuz ayakabiya acaba?Elerinize saglik :)

  2. önce kağıttan ayakkabının kalıbını çıkarttım, kalıba göre ördüm, daha sonrada ördüğüm parçaları sağlam bir yapıştırıcı ile ayakkabıların üzerine yapıştırdım.

  3. üstteki uç kısmı ile arka taraftaki üst kısma vede bağcık kısmınada ipi iki kat yapıp zincir örüp kenarlarının düzgün görünmesini sağladım.

  4. topuklarınıda yukardaki geniş kısmından başlayıp aşağıya doğru tam ortadan 3 er ilmek eksilttim taki topuğun yere basan kısmına gelene kadar.

  5. elinize sağlık…peki bu ayakkabıları dışarı çıkarken gerçekten giyicek misiniz mesela kirlense falan nasıl temizlenir ki, yada ıslansa.

  6. vayyy çok ilginç. sıradışı. Jeanle ya da renkli mus çorapla giyilebilecek bir mini etekle süper durur. Ev ayakkabısı olarak tabii. Ellerinize sağlık.

  7. kuru havalarda dışarı da giyip hava atabilirsiniz :)))hiç aklıma gelmezdi çok süper olmuş.artık eskimiş ayakkabılarıma başka gözle bakmaya başladım:)))

  8. sevgili pelos ve semyıl beğendiğinize sevindim sırada diğer örgü ayakkabılarım var ne zaman yayınlanır bilmiyorum ama bekleyin.

  9. hey allahım sonunda bunuda mı yaptınız örgü ile.çok yaratııcısınız.yinede hani topuklu ayakkabının bi zerafeti vardır yani örgü bu özelliğini kaybettirmiş bence.değişik olmuş elinize sağlık sevi59.

  10. arkadaşlar çok çok teşekkür ederim böyle güzel sözler duymak çok hoş oluyor doğrusu beni şımarttınız valla ne diyeceğimi bilemedim:))

  11. neduk hanım size katılıyorum bağımlılık konusunda sabah bir açıyorum yatana kadar her iki dakikada bir sayfayı yeniliyorum, tabii gelen olmazsa:)))

  12. Sevgili sevi eline sağlık.Ben böyle birşey yapmayı düşünüyordum ki…Ellerine sağlık.Yakında bende uygulayacağım, önerileri bekliyorum

  13. sesiber topuk arkasını tam ortaya gelen üç ilmekten ortadaki ilmek ile onun önündeki ilmeği yer değiştirdim, ortadaki ilmek önde kalacak şekilde sonra üç ilmeği birlikte ördüm, böylece ilmekler eksilmiş olup düzgün bir örgü olmuş oluyor bilmem anlatabildimmi anlamadığınız yer olursa sorabilirsiniz arkadaşlar.

  14. evet arkadaşlar bunu yaptıktan sonra giyilmiyecek durumdaki ayakkabılarıma tekrar tekrar bakıyorum ne yapabilirim nasıl yenileyebilirim diye..

  15. rica ederim sesiber, gerçektende kotun altında olsum muss çorapla olsun ayakta çok şık duruyorlar..lavantin nasıl bir öneri istiyorsun onu anlayamadım.

  16. sevgili şebnem09 üzülme bundan sonra ayakkabılarını attamadan bakarsın bir ne yapabilirim diye,örgü yünleri gerçektende kimsede yokkkk…

  17. dilevser ev ayakkabısı olarak kullanıyorum,embir ve pelinau yorumlarınıza çok teşekkür ederim…pelinau diğer ayakkabilarımıda beğenmene sevindim…..

  18. sonuçta yagmurlu havada bu ayakkabı giyilmezki ıslansın fikrin süper çok yaratıcı süpersin çok begendim arkadaşım devamı lütfen…yorumlarında açıklayıcı ama ben hala yapamadım :((

  19. sevgili merytlog yukardada yazmıştım ben bunları ev ayakkabısı olarak kullanıyorum fakat güneşli havalarda dışarda da kullanılır..

  20. tanrımmm; bir gün ben de ev pofidiklerimi bırakıp böle topuklu ayakkabıları kullanan bi kadın olabilecek miyim acaba?? (üniversiteli işsizler ordusuna mensup olduğumdan günlük hayatta hala postallarımla veya spor ayakkabılarımla takılmam da cabası tabiii…)