örgü ayakkabılarım

-

düz model olan ayakkabılarıma imaj yaptım ne dersiniz güzel olmuş mu?

52 yorum gelmiş

  1. ays89

    Bayildim tek kelimeyle,dusunmeye basladim hangi ayakabimi boyle degistirim diye,nasil tam tuturdunuz ayakabiya acaba?Elerinize saglik :)

  2. sevi59

    önce kağıttan ayakkabının kalıbını çıkarttım, kalıba göre ördüm, daha sonrada ördüğüm parçaları sağlam bir yapıştırıcı ile ayakkabıların üzerine yapıştırdım.

  3. sevi59

    üstteki uç kısmı ile arka taraftaki üst kısma vede bağcık kısmınada ipi iki kat yapıp zincir örüp kenarlarının düzgün görünmesini sağladım.

  4. sevi59

    topuklarınıda yukardaki geniş kısmından başlayıp aşağıya doğru tam ortadan 3 er ilmek eksilttim taki topuğun yere basan kısmına gelene kadar.

  5. yephek

    elinize sağlık…peki bu ayakkabıları dışarı çıkarken gerçekten giyicek misiniz mesela kirlense falan nasıl temizlenir ki, yada ıslansa.

  6. sesiber

    vayyy çok ilginç. sıradışı. Jeanle ya da renkli mus çorapla giyilebilecek bir mini etekle süper durur. Ev ayakkabısı olarak tabii. Ellerinize sağlık.

  7. pelos

    bence de jeanlerle çok tatlı olur. ayakkabının modeli hoşmuş zaten örgü güzel bir hava vermiş. tebrikler…

  8. SEMYIL

    kuru havalarda dışarı da giyip hava atabilirsiniz :)))hiç aklıma gelmezdi çok süper olmuş.artık eskimiş ayakkabılarıma başka gözle bakmaya başladım:)))

  9. sevi59

    sevgili pelos ve semyıl beğendiğinize sevindim sırada diğer örgü ayakkabılarım var ne zaman yayınlanır bilmiyorum ama bekleyin.

  10. meyyale

    hey allahım sonunda bunuda mı yaptınız örgü ile.çok yaratııcısınız.yinede hani topuklu ayakkabının bi zerafeti vardır yani örgü bu özelliğini kaybettirmiş bence.değişik olmuş elinize sağlık sevi59.

  11. iremmm

    kesinlikle çok ayrı bir hava vermiş.tek kelimeylee bayıldım,bende istiyorum aynısındann..ellerinize sağlıkk =)

  12. sevi59

    arkadaşlar çok çok teşekkür ederim böyle güzel sözler duymak çok hoş oluyor doğrusu beni şımarttınız valla ne diyeceğimi bilemedim:))

  13. sevi59

    neduk hanım size katılıyorum bağımlılık konusunda sabah bir açıyorum yatana kadar her iki dakikada bir sayfayı yeniliyorum, tabii gelen olmazsa:)))

  14. lavantin

    Sevgili sevi eline sağlık.Ben böyle birşey yapmayı düşünüyordum ki…Ellerine sağlık.Yakında bende uygulayacağım, önerileri bekliyorum

  15. sevi59

    sesiber topuk arkasını tam ortaya gelen üç ilmekten ortadaki ilmek ile onun önündeki ilmeği yer değiştirdim, ortadaki ilmek önde kalacak şekilde sonra üç ilmeği birlikte ördüm, böylece ilmekler eksilmiş olup düzgün bir örgü olmuş oluyor bilmem anlatabildimmi anlamadığınız yer olursa sorabilirsiniz arkadaşlar.

  16. sevi59

    evet arkadaşlar bunu yaptıktan sonra giyilmiyecek durumdaki ayakkabılarıma tekrar tekrar bakıyorum ne yapabilirim nasıl yenileyebilirim diye..

  17. sevi59

    rica ederim sesiber, gerçektende kotun altında olsum muss çorapla olsun ayakta çok şık duruyorlar..lavantin nasıl bir öneri istiyorsun onu anlayamadım.

  18. sevi59

    sevgili şebnem09 üzülme bundan sonra ayakkabılarını attamadan bakarsın bir ne yapabilirim diye,örgü yünleri gerçektende kimsede yokkkk…

  19. sevi59

    dilevser ev ayakkabısı olarak kullanıyorum,embir ve pelinau yorumlarınıza çok teşekkür ederim…pelinau diğer ayakkabilarımıda beğenmene sevindim…..

  20. merytolg

    sonuçta yagmurlu havada bu ayakkabı giyilmezki ıslansın fikrin süper çok yaratıcı süpersin çok begendim arkadaşım devamı lütfen…yorumlarında açıklayıcı ama ben hala yapamadım :((

  21. sevi59

    sevgili merytlog yukardada yazmıştım ben bunları ev ayakkabısı olarak kullanıyorum fakat güneşli havalarda dışarda da kullanılır..

  22. yephek

    tanrımmm; bir gün ben de ev pofidiklerimi bırakıp böle topuklu ayakkabıları kullanan bi kadın olabilecek miyim acaba?? (üniversiteli işsizler ordusuna mensup olduğumdan günlük hayatta hala postallarımla veya spor ayakkabılarımla takılmam da cabası tabiii…)

Bir Cevap Yazın