örgü battaniyeler

-
battaniye
battaniye

Ada ve Deniz için ördüğüm battaniye-yatak örtüleri. Birini tığla birini de şişle ördüm. Hem artan ipler değerlendi hem de şık yatak örtüleri oldu. Şişle olan düz örgü, tığla olan da herkesin bildiği basit dolgular.

battaniye
battaniye

13 yorum gelmiş

  1. sesiber

    İkisi de çok güzel, sıcacık görünümlü ama ben şişle olanı daha çok sevdim, ellerinize sağlık.

  2. bbuket

    motifliyi bende küçük bir battaniye olarak yapmıştım ama şişle olanı daha güzelmiş hem sanırım daha yumuşak olur. bravo valla ne sabır.

  3. florasankalem

    oyyyyhh:)dıkandım:)-Avrupa yakası,hala modunda-maşallah ne sabır varmış sizde.ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar.ama ben asla böyle bir şey öremem sanırım:((güzel güle kullanın:)

  4. yasamladans

    şişle örülen çok hoşuma gitti.Patchwork gibi..Ama çok sabır isteyen bir iş.Ben de öremem sanırım.Ellerinize sağlık..

  5. adadenizi

    Hepinize teşekkür ederim. Sabır konusunda katılıyorum. İki çocuk olunca ayırım yapamıyorsunuz. Zaten battaniyeleri ördüm. Aradan bir yıldan fazla bir zaman geçtikten sonra o kenarlarındaki kafesleri yaptım. Onca zaman öyle kullandım, elime alasım gelmedi.

  6. dilevser

    İkisi de çok hoş olmuş ellerinize sağlık. Benim de babaannemin artan yünlerden ördüğü parçaları annemin birleştirmesiyle oluşan örgü bir battaniyem var. Cidden sıcacık tutuyor..

Bir Cevap Yazın

Tığ işi zigzag battaniye yapımı

| | 1 Yorum

Kış temalı sevgi dolu battaniyem

| | 12 Yorum

Hanım dilendi bey beğendi motifli battaniye örgüsü

| | 0 Yorum