Örgü bebek elbiselerinde güzel modeller

-

Örgü bebek elbiseleri arasında en hoşumuza giden modellerden biri doğrusunu söylemek gerekirse üstü örgü altı bıcır bıcır pamuklu kumaştan etek olarak tasarlanmış elbiseler. Bu örgü robalı kız çocuk elbisesi modellerine bakmaya doyamıyoruz; marifetli arkadaşımız luckyangelstudio da birbirinden keyifli elbiseleri ile bizi işlerine hayran bıraktı. Harika elbiseler tasarlamış, örmüş, eteklerini dikmiş, ortaya bu güzel modeller çıkmış. Burada birbirinden hoş bebek elbisesi modellerinden bir derleme yaptık, ama diğer işlerini de görmek isterseniz kendisinin Instagram sayfasına bir bakın olur mu?

Örgü bebek elbiseleri, bize sorarsanız hem yaz hem kış mevsimlerinde kız çocuklarına, bebeklerine rahatça giydirilebiliyor. Yazın ferah bir şıklık sağlarken kışın da altına kollu bir body ve uzun çorap giyilerek çok güzelce mevsime uyum sağlayabiliyor. Elbisenin içindeki renklerden düz renk bir çorap ve body seçilirse iyice de hoş görünür diye düşünüyoruz. Tığ işi örgü kız bebek ve çocuk elbiselerinde örgü roba ile alt kısımdaki kumaş eteğin birbiri ile uyumu da elbette çok önemli. Genellikle minicik desenli, çiçekli, puantiyeli seçilen kumaşlar, illa ki örgü robanın rengiyle denk düşmeli. Bu şekilde gerçekten tam bir şıklık yakalanıyor. Bu güzel fotoğraflarda gördüğünüz gibi de marifetli arkadaşımız bu konuda son derece zevkli seçimler yapmış ve sonuç da çok tatlı olmuş.

Robalı örgü bebek elbiselerinde elbette kumaş kullanmak bir seçim. Tamamen örgüden oluşan elbise modelleri de var ama bu tarz dediğimiz gibi çok estetik geliyor bize. Bununla beraber sadece yünle örülmüş birbirinden güzel kız bebek ve çocuk elbise modelleri de var. Bunlar 1-2 yaşlarındaki bebekler için uygun olduğu kadar, 8-9 yaşlarındaki kız çocuklara da çok yakışıyor bizce. 10marifet’te örgü canımız olduğu için zaten yüzlerce bebek ve çocuk elbisesi modeli bulabilirsiniz. Bunlar arasında bebek elbisesi nasıl örülür anlatan bazı detaylı tarifler de var. Hepsini ilgili örgü bebek elbiseleri bölümümüzde bulmanız mümkün.

Erkek çocuklar için de örgüden tulumlar, pantolonlar, pek tabii ki örgü bebek yelekleri, hırkaları yaparak kız çocuklar gibi şıklık yakalamak olası. Bunun için de 10marifet’in bebek örgüleri bölümünde birbirinden güzel örnekler bulacaksınız. Göz atmayı unutmayın.

Bir Cevap Yazın

shane

Pembe kız bebek jilesi örgüsü – anlatımlı

| | 0 Yorum

Örgü bebek elbisesi yapımı

| | 0 Yorum

Bebek elbisesi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Mor pirinç örgü çocuk elbisesi yapılışı

| | 0 Yorum

Kurdele detaylı örgü kız bebek elbisesi

| | 0 Yorum

El örgüsü bebek elbisesi

| | 1 Yorum

Ayıcıklı örgü bebek elbisesi

| | 3 Yorum

Fare aplikeli örgü bebek elbisesi

| | 2 Yorum

Dalgalı jile örgü bebek elbisesi

| | 0 Yorum

Bebekler için pembe örgü elbise modeli

| | 0 Yorum

Şirin mi şirin örgü bebek elbisesi

| | 4 Yorum

Keçe süslemeli örgü bebek elbisesi

| | 0 Yorum