ÖRGÜ ÇANTA

-

Kardeşim benden ayakkabı çantası istedi ben de bu çantayı tasarlayıp ördüm, çiçeklerini ve kurdelasını yerleştirene kadar sonuçtan pek memnun değildim ama tam olarak bitince bir de kendime mi örsem acaba diye düşündüm:) İki taraflı kullansın diye her iki tarafına ayrı renkte çiçek örüp yerleştirdim fena da olmadı.. Bakalım siz beğenecek misiniz.. Devamını görmek isterseniz bloguma buyrun..

16 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    selmacım blogunda da yazmıştım. hayranım bu güllerine.en kısa zamanda önerdiğin usulde bir kez daha deneyeceğim:)))

  2. fiamma1

    Ellerine sağlık,kardeşim iyi günlerde kullansın:) ama bu çantayı ayakkabı çantası olarak kullanmaya kıyabilecek mi ki?

  3. selmatozan

    Arkadaşlar güzel yorumlar için hepinize teşekkür ederim:)Kendisi abla gibi görünmeyen Figen Ablam postaneme bir adres atıver de ara sıra değil canın istedikçe kullan:)Semyılcım sana teklifim de hala geçerli canım:)Fiamma kıydı bile, kullanıyor:)

  4. belgin41

    Bayıldım, bayıldım harika olmuşlar canım ellerine emeğine sağlık çok şık harikasın.Güzel, sağlıklı, mutlu haftasonu geçirmen dileğiyle sevgiyle kalın.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Küçük örgü çanta modelleri – atölyecimcime

| | 0 Yorum

Penye ipten örgü çanta tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum