Örgü çiçeklerden duvar süsü

-

orgu-cicekli-duvar-susu
Merhabalar, geçenlerde daha önceden annemin örmüş olduğu çiçekleri görünce bunlarla ne yapsam diye düşünmeye başladım, e plastik büyük halkalar da gözüme çarpınca duvar süsü yapmamak kaçınılmaz oldu :) Bu halkalar tuhafiyelerde dörtlü olarak satılıyor. İstediğiniz boyunu kullanabilirsiniz.

Bu tığ işi çiçekli kapı/duvar süsünü nasıl yaptığıma gelecek olursak; halkanın etrafını yeşil yün ile halkayı içine alarak sık iğne ile halkayı kaplamış oldum. Bitirmeden önce duvara asmak için 10-15 zincir çekip aynı yere batıp geri dönüp, 10-15 sık iğne yapıp tamamladım.

VİDEO: TIĞ İŞİ SIK İĞNE NASIL ÖRÜLÜR?

Ben daha önceden örülmüş çiçekleri kullandım, siz istediğiniz modelde örgü çiçekler yapabilirsiniz.

Çiçeklerde kullandığımız teknikler:
trabzan, zincir

VİDEO: TIĞ İŞİ TRABZAN NASIL YAPILIR?

VİDEO: TIĞ İŞİ ZİNCİR NASIL ÇEKİLİR?

Halkanın üzerine çiçekleri silikon tabanca ile yapıştırdım. Ortalarına yarım inci de kullanılabilir, ben öyle yaptım.

tig-isi-ciceklerle-suslu-kapi-duvar-susu

Bir Cevap Yazın

Spring

Ahşap boyama ,keçe,dikiş,nakış,örgü hertelden bir iş
Ve bitmek bilmeyen üretme isteği

Kullanışlı ve dekoratif tığ işi tutaçlar

| | 8 Yorum

Yetenek yarışmalarını çok seviyorum. Bu yarışmada konusu ve katılım şartlarının uğraştırıcı olmaması nedeniyle beni cezbetti. Hem kullanışlı, estetik, diğer çalışmalara benzemeyen ve en sevdiğim malzeme yün ile yapılan bir çalışmayla...