Örgü çorap modası..

-

Birbirinden güzel, çok şık örgü çoraplar hatta ev ayakkabıları..

Modelleri buldum ama ben denemedim henüz, bunlar ağır modeller benim için.. Annemin listesine aldım :)Umarım beğenirsiniz..

18 yorum gelmiş

  1. beril35

    ay ben bayıldım bunlara çorap takıntım var benimm hepsinden rengarenk örmek istedim..nasıl örcem amaa:(3 şişlemi örülüoki:S

  2. dilevser

    Aslında bende bilmiyorum bunların nasıl örüldüğünü ama bende çok beğendim.. Belki birileri örer de anlatır :)

  3. dilevser

    Model bulmak, fikir almak için çok güzel bir adres bu aslında, hani ne ararsan var sitelerden… Mesela çok güzel battaniyeler var.. :)

  4. 1gece

    bu siteyi daha önce görmüştüm ama başka yerlerden alıntı yaparak nereden aldığını söylemediği şeylerle dolu

  5. dilevser

    aa ben bilmiyordum öyle bir site olduğunu pardon .(gerçi orda gördüğüm bazı şeyleri başka yerlerde gördüm ama neden bilmiyorum böyle düşünmemiştim.. Bence de çok kötü.. Bak kötü hissettim kendimi şimdi..

  6. esinsel

    yok yok kötü hissetme dilevser,nereden bileceksin.sen güzel bulduğun birşeyi paylaşmak istedin,arkadaşlarımız imdada yetişti ve uyardı sağolsunlar.artık orayı tıklamayız olur biter.ama, emeğe bu kadar saygısızlığa isyan ediyorum.hörgüç sahipleri,logo basana kadar,alıntının sahibini yazsalar parmakları mı kırılırdı acaba?

  7. sesiber

    Genelde bu tarz bloglar ve forumlar toplama olduklarından asıl kaynak olmuyor hiçbir zaman. Birçoğu da kaynağı nedense belirtmiyor, belirtmemekle kalmayıp bir de kendi logolarını basıyorlar ve bunu genelde yabancı kaynaklara yapıyorlar; nasılsa aramaz sormazlar diye. Oysa ki biri çıkıp, hak iddia edip dava açsa yanarlar. Alıntı yaparken asıl kaynağına inmeye çalışmak lazım.

  8. dilevser

    Toplama siteler o kadar çok ki hangisi gerçek hangisi ilk kaynak bilgisayar başında otururken anlamak oldukça zor. Kaynağını bulamadığı bir şey bile olsa alıntıdır yazması yeterli olabilir ama yapmıyorlar işte.. Neyse evet tıklamayız siteye demi :)

  9. sevi59

    sevgili dilevser üstteki desenli olanı 5 şişle örülmüş, alttaki ise 2 şişle örülmüş bende kendime yıllar yıllar önce örmüştüm desenli olanından( gerçi çok örmüştüm o zamanlar hep hediye ettim bir tane kendime bırakmıştım) bir ara resmini de koyarım görürsünüz, alttakinden de epey ördüm benimkinin örneği farklıydı.

  10. dilevser

    Anlamak kolay demişsin sesiber ama anlayana kolay sanırım..:) Aslında çok dikkatli olmak lazım bu konuda ama sesiber kendini hazır hissedersen anlatırsın belki bi ara.. :)baharcım saol:) ama keşke örebilsem..sevi59 teşekkür ederim anlatım için.. Ama hiç denemedim bunlardan örmekten.. Bana zor görünüyor nedense.. Sizlerin eellerine sağlık..

  11. sesiber

    Mesela bu linkte şunlardan anlaşılabilir.Çekimler profesyoneldir.Buradaki sitede de çeşit çeşit güzel güzel, deniz kenarında poz veren mankenler kullanılmıştır.Blog ben toplama bloğum diye bas bas bağırmaktadır.Buna rağmen nedense hep bizim vatandaşlarımızın bloglarında bu toplama fotoğrafların, başkalarının caaaanım emeklerinin üzerine, bunları bulmak yapmakla eş anlamlıymış, eş emekliymiş gibi göze sokulan bencilce ve haksızca logolar basılır üzerine hak iddia edilir.Ayrıca böyle bir tasarımcının adı Hörgüç olamaz:)Dağınık bir anlatım oldu ama aklımdan geçeni doğrudan yazdım işte:)))

  12. dilevser

    sesiber kesinlikle katılıyorum. Bunları internette gezerek bulmak kolay ama üzerine logo yazmakta kolay bu insanlar için ne yazık ki.. Ayrıca doğru hörgüç adından bile anlaşılabilir :) Dikkatli olmak lazım.. kendi adıma daha dikkatli bakıcam sitelere:) sağol..

Bir Cevap Yazın

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Yapay deri tozluk yapımı

| | 2 Yorum