Örgü denemelerim

-

Bugünlerde örgüye örmeye başladım. Tabi örgüde yeni olduğumdan yapımı kolay olanları tercih ediyorum.

Yapılışını Marifetli Peri‘nin sitesinden öğrendim.Ve aynı iple ördüğüm verev bere.

Verev berenin ve çiçeklerin yapılışını da Derya Baykal’ın sitesinden öğrendim.

27 yorum gelmiş

  1. Figen abla

  3. sakagun

    Beğendiğinize sevindim arkadaşlar. Berenin dikişi gerçekten zulümdü. Gece geç saatte örmesini bitirdim. Örme bitti bari dikişini de yapayım da bitsin dedim. O saatte bir türlü kafam almadım. Hatta rüyamda nasıl dikileceğini bile gördüm (Belki de hayal kurdum). Sabah kalktığımda bir kerede kolayca diktim. :)Bu bebek patiklerinin büyükler için olanını denedim. Seçtiğim yün çok yumuşak geldiğinden istediğim gibi durmadı ve söktüm. Bir de polarla dikmeyi deneyeceğim.

  4. sybella

    Ayyyy çok şekerler sakaguncum, ellerine emeklerine sağlık. Bere ve patikler çok hoş, verev bere de harika görünüyor. Güzel günlerde kullanılsın inş.

  5. aytacrafts

    patiklere bayıldım harika,ne güzel örmüşsün çok tatlılar ponponları çok değişik güzel bir hava vermiş,ellerine sağlık:)

  6. sefa97

    aman ne kolayından başlamışsınız(!). patik ve verev bere…yapmayın lütfen en zorundan başlamışsınız…çok da muntazam ve güzel olmuş…ellerinize sağlık:)

  7. acemihobici

  8. sakagun

    Teşekkürler Acemihobici.Teşekkürler Ufudik. Aslında şapkayı 3 sıra düz, 3 sıra ters yapmak gerekiyordu ama benimki 6 sıra düz 6 sıra ters oldu. Hala 3 düz 3 ters nasıl yapacağımı keşfedemedim. Elim alıştıkça öğreneceğim sanırım.

  9. fiamma1

    hepsi birbirinden guzel sevgili sakaguncugum yeni başladım diyorsun ama harikalar yaratmaya yeni basladın diye algılıyorum ben bunu….

Bir Cevap Yazın

Nefti yeşil örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Kırçıllı ipten bere yapımı

| | 0 Yorum

Yıldız aplikeli bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü yeşil bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü pembe örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Hardal rengi bere yapımı

| | 1 Yorum

Pembe simli bere yapımı

| | 0 Yorum

Kafesli Elsa tığ işi bere yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi mavi çocuk beresi yapımı

| | 0 Yorum