27 yorum gelmiş

  3. Beğendiğinize sevindim arkadaşlar. Berenin dikişi gerçekten zulümdü. Gece geç saatte örmesini bitirdim. Örme bitti bari dikişini de yapayım da bitsin dedim. O saatte bir türlü kafam almadım. Hatta rüyamda nasıl dikileceğini bile gördüm (Belki de hayal kurdum). Sabah kalktığımda bir kerede kolayca diktim. :)Bu bebek patiklerinin büyükler için olanını denedim. Seçtiğim yün çok yumuşak geldiğinden istediğim gibi durmadı ve söktüm. Bir de polarla dikmeyi deneyeceğim.

  4. Ayyyy çok şekerler sakaguncum, ellerine emeklerine sağlık. Bere ve patikler çok hoş, verev bere de harika görünüyor. Güzel günlerde kullanılsın inş.

  5. patiklere bayıldım harika,ne güzel örmüşsün çok tatlılar ponponları çok değişik güzel bir hava vermiş,ellerine sağlık:)

  6. aman ne kolayından başlamışsınız(!). patik ve verev bere…yapmayın lütfen en zorundan başlamışsınız…çok da muntazam ve güzel olmuş…ellerinize sağlık:)

  8. Teşekkürler Acemihobici.Teşekkürler Ufudik. Aslında şapkayı 3 sıra düz, 3 sıra ters yapmak gerekiyordu ama benimki 6 sıra düz 6 sıra ters oldu. Hala 3 düz 3 ters nasıl yapacağımı keşfedemedim. Elim alıştıkça öğreneceğim sanırım.

  9. hepsi birbirinden guzel sevgili sakaguncugum yeni başladım diyorsun ama harikalar yaratmaya yeni basladın diye algılıyorum ben bunu….

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Çiçek motifli bere yapımı -anlatımlı

| | 0 Yorum

Nefti yeşil örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Kırçıllı ipten bere yapımı

| | 0 Yorum

Yıldız aplikeli bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü yeşil bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü pembe örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Hardal rengi bere yapımı

| | 1 Yorum