Örgü kazak üzerine Tweety işleme

-

tweety-islemeli-kirmizi-cocuk-kazagi

Bu hırkayı düz bir renkte annem, oğluma örmüştü. Ben de sadelikten kurtarmak için arkasına böyle bir işleme yaptım. Bu çizgi film karakterlerini beraber de örebilirsiniz ama benim gibi örgüden anlamayanlar için gerçekten zor bir iş. İşlemede kullanılan teknik etamin işlemeye benziyor ama biraz daha farklı, kullanılan ip de örgü ipi. Nasıl yapıldığını ve işleme detaylarını blogumda anlattım.

tweety-islemeli-kirmizi-cocuk-kazagi-sablon
orgu-uzerine-isleme

orgu-uzerine-isleme-1

orgu-uzerine-isleme-2

orgu-uzerine-isleme-3

11 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Cok guzel olmuş ellerine sağlık lakin blogunuza girilemiyor acaip yönlendirmeler cıkıyor keşke burada biraz daha detay verseydiniz….

  2. banuca

    Çok düzgün işlemişsin, örgüye işleme kolay görünür ama aslında ip çekmeyi ayarlamak biraz zordur, iyi günlerde giysin oğlun.

  3. belgin41

  4. hobilerimden

    Merabalar,Fiamma,bloguma giriliyor ama reklamlari es gecmen gerekiyor.siteye giris butonuna basinca es geciyor.blogcunun son numarasi bu da:)Banu Hanimin dedigi gibi isleme yaparken ipi cok germiyoruz,gevsek yapinca sarkma yada cekme yapmaz.el alisinca rahat rahat yapiliyor ,ben bu hirkayi 3 günde bitirdim,tabi islemesini:)elimde bir tane daha var,onu da fotolayinca yayinlayacagim.simsek mcqueen isledim bu sefer.yakinda yayinlarim heralde.

Bir Cevap Yazın

Krem rengi tığ işi bluz

| | 0 Yorum

Baykuşlu örgü kazak

| | 0 Yorum

Kapşonlu el örgüsü çocuk kazağı

| | 0 Yorum

Örgü damatlık kazak (bebek örgüleri)

| | 3 Yorum

Çizgili merserize kazak

| | 0 Yorum